Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Giorgio Armani Fluid Master Primer || Yüz Bazı

10 Şubat 2014 Pazartesi

Giorgio Armani Fluid Master Primer || Yüz Bazı

Herkese günaydın :) Yüz bazlarıyla aslında pek aram yoktur. Daha doğrusu özel günler dışında kullanma ihtiyacı hissetmem. Elimdeki sephora baz bitince yeni bir baz arayışına girdiğimde Armani'nin bu bazıyla tanıştım.


Ürün şık ve sade bir ambalajın içinde geliyor. Şeffaf ve kokusuz bir yapısı var. Kokuya karşı hassas olanlar için artı bir özellik.




Cilt makyajı için kusursuz bir baz oluşturmayı vaad ediyor. Burası biraz tartışılabilir cilt tipinize bağlı olarak. Cildiniz kuru veya normalse bu vaadini gerçekleştiriyor. Benim cildim karma, ilk sürdüğümde gayet iyi oluyor. Fondöteni çok rahat dağıtabiliyorum. Fakat sonradan sanki t bölgemi daha çabuk yağlandırdığını hissediyorum.




Cildimde herhangi bir reaksiyona yol açmadı veya sivilce çıkartmadı. Ürün 30 ml ve 100 lira gibi bir fiyatı var yanlış hatırlamıyorsam. Bu fiyatın yarısına aynı işlevi gerçekleştirebilen başka bazlar da alınabilir.

Sadece özel günlerde kullandığımdan kolay kolay bitirebileceğimi sanmıyorum. Sanırım bir dahaki sefere matlaştırma özelliği olan bir baz alacağım :) Sevgiler...

2 yorum :

  1. Daha önce iyi şeyler duymuştum bu bazla ilgili , ama tabi yağlandırıyorsa sıkıntılı biraz canım fiyatına göre . Bu fiyata en iyisi benefitin bzları sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dedigim gibi sorun biraz da benden kaynakli ama evet benefitinkiler de iyiymis duyduguma gore :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...