Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Bu Hafta Hangi Ojeleri Sürdüm?

24 Şubat 2014 Pazartesi

Bu Hafta Hangi Ojeleri Sürdüm?

Herkese merhabalar, bundan sonra her hafta olmasa da elimden geldiğince o hafta sürdüğüm bütün ojelerin fotoğraflarını ve yorumlarımı içeren bir yazı yayınlamaya çalışacağım.
Sürdüğüm ojeleri, denediğim makyaj malzemelerini anlık olarak instagramdan paylaşıyorum. Beni oradan takip ediyorsanız muhtemelen bu fotoğrafları da daha önce gördünüz. Çünkü en aktif olduğum platform orası. İlginizi çekerse ecegucel olarak aratıp beni takip edebilirsiniz :)

Bu hafta 3 farklı oje sürdüm. İkisini yeni denedim ve bir tanesi zaten daimi favorilerimden biriydi.

Essie- Fiji: En çok beğenilen oje bu oldu. Elleri tertemiz göstermesini çok seviyorum. O kadar seviyorum ki detaylıca şurada anlatmıştım.





 Flormar Purple Jam: Flormar ojelerin her birinin artık bir isminin olmasını çok seviyorum. Bu da daha önce denemediğim bir ojesiydi. Nasıl gözümden kaçmış bilmiyorum. Çok güzel kendinden ışıltılı bir mor.



Flormar Satin Matte Havana: Son olarak bu ojeyi de dün akşam sürüp bugün paylaştım. Yapısını, rengini, içindeki ışıltıları çok sevdim. Fakat mat ojeler bana göre değil bunu daha iyi anladım. Tırnağınıza dokunduğunuzda verdiği his normal mat oje gibi değil; daha yumuşak. Fakat yine de pek ısınamadım. Bu ojeyi sevemeyen tek blogger olarak tarihe geçebilirim :)


Bu hafta denediğim 3 oje bu şekildeydi. Bir dahaki yazıda görüşmek üzere...





17 yorum :

  1. Tirnaklarin ellerin nasil zarif kuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Selincim :)

      Sil
  2. Tırnakların çook güzel aynı senin gibi ^^ Keşke benimkiler de kırılmasa da uzatabilsem güzelce =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak şımartıyorsun yine :) ojelerin altına mutlaka base coat sür ben çok faydasını gördüm. Başka özel hiçbir şey yapmıyorum

      Sil
  3. tırnaklar çok hoş beyaza bende bayıldım renk çok hoşuma gitti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) pastel 04 de bunun uygun fiyatlı alternatifi olabilir

      Sil
  4. fiji çok hoş duruyor gerçekten ellerinde... Böyle ten rengi ojeleri çok seviyorum orta boy uzunluktaki tırnaklarda inanılmaz temiz duruyor çok yakşmıs sana da=) havanayı almayan bi ben kaldım sanırım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler :) evet haklisin birden herkes aldi. Ben de baya gec kalmisim

      Sil
  5. Hepsine bayıldım ama beyaz ayrı bir güzel durmuş,hayatımda gördüğüm en güzel duran beyaz oje sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim, tam beya degil aslinda icinde hafif bir pembelik de var :)

      Sil
  6. Fiji ve Havana en kısa zamanda alınacak :) İkisine de bayıldım sayende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecen gun Essie oje ile ilgili attigin tweeti gordum dedim acaba ben mi dusurdum aklina :)

      Sil
  7. Essie çok güzel yakismis sana, çok begendim.

    YanıtlaSil
  8. Tırnakların gerçekten çok güzel, beyaz o kadar yakışmış ki tekrar tekrar baktım. Çok nazarım değer maşallah diyim ben :))) detaylı anlatımına da bakıcam hemen ilk önce buraya yorumumu yazayım dedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim sizin guzel bakan gozleriniz :)

      Sil
  9. http://www.a-dan-z-ye.com/index.php
    ihtiyacınız olan tüm makyaj ürünlerini bu siteden uygun fiata bulabilirsiniz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...