Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Blogger Buluşmamız ve Sponsorlarımız

12 Şubat 2014 Çarşamba

Blogger Buluşmamız ve Sponsorlarımız

Bundan yaklaşık 5 ay önce 4 blogger arkadaşımla bir etkinlik yapmaya karar verdik. 10 günde bir her birimiz random.org ile bir konsept makyaj belirleyip paylaştık. Blogger etkinliğimizin sonuna gelirken de buluşalım istedik ve 9 Şubatta karar kıldık. Merve o gün malesef aramızda olamadı, bir dahaki sefere onunla da tanışmayı çok istiyorum. Hepimiz buluşup yemek yiyeceğimizi sohbet edeceğimizi düşünürken Özlem bize sürpriz yaptı ve firmalarla görüştüğünü söyledi :) Böylece bizim arkadaş arasındaki buluşmamız bir çeşit blogger buluşmasına dönüştü. Arkadaşlarımla zaten daha önce başka bir buluşmada tanışmıştık, hergün konuştuğumuz için de birbirimizi çok uzun zamandır tanıyor gibiydik. Hep söylüyorum ama bir kez daha tekrarlamak istiyorum hepsini tanıdığıma gerçekten çok mutluyum ilerleyen zamanlarda arkadaşlığımızın daha da ilerleyeceğini biliyorum :)
Dediğim gibi sponsor işi bize biraz sürpriz oldu ama gerçekten bütün firmaların bizim için seçtiği hediyelerin herbiri birbirinden güzeldi.



Hediyelerimiz ise şu şekildeydi;


 

Pastel bize yeni ürünleriyle dolu bir paket göndermişti.


Harangvölgyi bize bonkörce bir sürpriz yaptı :)


Orkide Hareketi saç maskesi göndermişti. Denemek için sabırsızlanıyorum.


Sacbakim.com dan da bir maske vardı. Bakım ürünlerini ayrı bir seviyorum :)



Cyrene de yanımızdaydı. Bu markanın hiçbir ürününü daha önce denememiştim. Benim için güzel oldu.


Blogger dostu doa kozmetik yine bizlerleydi.


Otacı da yanımızda olan markalar arasındaydı, çok teşekkürler.


Kozmopoli takma tırnak göndermişti, daha önce hiç denememiştim.

 

Son olarak o gün ağzımızı tatlandıran Dr.Oetker'e, Mymiscake'e ve Safranbolu lokumcusuna çok teşekkürler :)



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...