Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Wet'n Wild-Walking on Eggshells Far Paleti

17 Ocak 2014 Cuma

Wet'n Wild-Walking on Eggshells Far Paleti

Merhabalar, haftanın son iş gününün konuğu keşke daha önce alsaymışım dediğim bir far paletiyle ilgili olacak. Wet'n wild paletlere uzunca bir süredir bakıyordum fakat gelmeyen son yurtdışı alışverişimden sonra artık bu maceraya atılmamaya karar verdim. Bir instagram hesabında da uygun fiyata görünce hemen aldım.



Paketlemesinden bahsedecek olursak gördüğünüz gibi pek kaliteli bir şey beklememek lazım. Tek sevdiğim yönü çanta içine atıldığında açılmayacak olması ve küçük olması. Amerika'da 3,4 dolara satıldıgını düşünürsek bu paketleme çok normal.
Kalitesinden bahsetmek gerekirse tek kelimeyle i-na-nıl-maz!


 

 Ben hayatımda bu kadar yumuşak farlar görmedim. Sürümleri çok rahat ve kolayca karıştırılıyorlar. Sevdiğim bir diğer özelliği ise göz kapağımızda nereye ne süreceğimizin yazması. Tabiki bu sıraya göre uygulamak zorunda değiliz ama ben bunu nedense çok tatlı buluyorum. 





Bu paletin hiç eksisi yok mu derseniz tabiki var. Farlar çok yumuşak olduğundan göz altına dökülme yapıyor, bu özellikle kahverengi de daha fazla. Ben o kadar sevdim ki bunu görmezden geliyorum tabiki :) 

Sizin denediğiniz wet'n wild paletleri var mı? Yenileri için tavsiyelere açığım, sevgiler :) 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...