Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Tuğçe'nin Kaleminden Blogger Buluşması

20 Ocak 2014 Pazartesi

Tuğçe'nin Kaleminden Blogger Buluşması

Herkese merhabalar, geçtiğimiz cumartesi günü Bostancı Cordon Cafe'de Tuğçe'nin Kaleminden blogunun sahibi Tuğçe tarafından düzenlenen çok keyifli bir buluşmaya katıldık. Öncelikle beni de davet ettiği için Tuğçe'ye çok teşekkür ederim herşey o kadar güzel ve özenle hazırlanmıştı ki. Kendisi de pek bir tatlıydı doğrusu :)
Bu yazıda o gün yaptıklarımızdan bahsedeceğim ve günün ilerleyen saatlerinde sponsorlarımızdan bahseden ufak bir yazı daha yayınlayacağım.
Ben buluşmaya biraz erken gittim ve gittiğimde buneguzellik blogunun sahibi aynı zamanda da her ay yaptığımız etkinlikten arkadaşım Özlem ve yarbanabireglencee blogunun sahibi Meryemle biraz oturup sohbet ettik. Sonra diğer arkadaşlar da gelmeye başlayınca bizi üst katta ayrı bir yere aldılar.


Öncelikle Rossmann'dan Eğitim Sorumlusu Melek hanım bize çok güzel bilgiler verdi.


 

 Bize getirdiği ürünleri uzun uzun anlattı. Etkinlik boyunca bizimleydi ve ona bir sürü soru sorduk ve içtenlikle cevap verdi hepsine. Çoğumuzun şikayeti Rossmann'ın mağaza sayısının çok az oluşu ve rahatlıkla ulaşamamamızdı. Bize bununla ilgilendiklerini söyledi ve açıkçası ben kendi adıma çok mutlu oldum.



Sonra bize bu görmüş olduğunuz tatlı mı tatlı pasta ikram edildi. Pasta sponsorumuz internette gözde pasta adıyla arattığınızda ulaşabileceğiniz Gözde hanımdı. Uzun zamandır bu kadar lezzetli bir pasta yememiştim.

Instagram dermokozmetik satış hesabı pinkblackbeautycare'i çoğunuz biliyorsunuzdur. O da bu etkinlikte bizimleydi. Kendisi gerçekten çok tatlıydı bizlerle sohbet edip getirdiği bu şirin paketteki ürünleri teker teker tanıttı nasıl kullanabileceğimizi anlattı :)





Biliyorsunuz ki her ayın 5'inde 15'inde ve 25'inde bir makyaj etkinliği düzenliyoruz bu da etkinlik arkadaşlarımızla çektirdiğimiz bir fotoğraf. Bir tek Merve eksik o da umarım en yakın zaman da katılır onu da tanıma şansı buluruz. Çünkü ben 3 arkadaşımı da ayrı ayrı sevdim ve tanıdığıma çok mutlu oldum. Uzun zamandır konuştuğumuz için zaten hepsini tanıyor gibiydim :) Ben o gün fotoğraflarda baya bir kötü çıkmışım nedenini anlayamasam da ama yine de bir anı olsun diye koymak istedim hepsini.



Bu da etkinliğin bitmesine yakın Nevra hanım ve Marstan Düşen Kadın blogunun sahibi Cerenin de olduğu bir fotoğraf. Alicemakyajdiyarinda blogunun sahibi Alice'e de buradan sevgiler o da bizimleydi. Onları da tanıdığıma gerçekten çok memnun oldum :)



O gün bize ev sahipliği yapan Cordon Cafe'ye ve bütün etkinlik boyunca yanımızda olup organizyona yardım eden, fotoğraflarımızı çeken Pastel Sanat'a çok teşekkür ederim. Dediğim gibi o gün çok güzel markalar yanımızdaydı birçok denemediğim ürünü deneme fırsatı bulacağım. Elimiz kolumuz dolu döndük evlerimize, ilerleyen saatlerde sponsor yazılarını yayınlamaya başlayacağım ikiye bölüp.



Bu da o gün bize destek veren markaların topluca görüntüsü. Tuğçe'ye bir kez daha çok teşekkür ediyorum bir sürü yeni tatlı insanla tanıştım ve bence en önemlisi de bu :) Umarım keyif aldığınız bir yazı olmuştur. Sevgiler :)

Katılımcılar;
http://tugceninkaleminden.blogspot.com
http://alicemakyajdiyarinda.blogspot.com
http://seregonsworld.blogspot.com
http://buneguzellik.blogspot.com
http://makyajayenibaslayankiz.blogspot.com
http://marstandusenkadin.blogspot.com
http://yarbanabireglencee.blogspot.com
http://beautybysyln.blogspot.com
http://gozdepasta.blogspot.com

12 yorum :

  1. Gerçekten çok keyifli bir gündü, ilk fırsatta tekrarlanmalı :))

    YanıtlaSil
  2. Canım ne güzel yazmışsın :) Ben teşekkür ederim sende çok tatlıydın :) tekrar görüşelim öpüyorumm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene cok sevindim ben de opuyorum :)

      Sil
  3. aaa yorumları düzeltmişsin süper :) gerçekten cok güzel bi gündü tatlım bende seni sanki önceden tanıyo gibiydim zaten etkinlik yaptıgımız için :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bayadir konustugumuzdan hic baska turlu hissetmedim, ayrica Ezgi'nin marifeti ben duzeltmedim :)

      Sil
  4. yine bir mukemmel paylaşım daha. gerçekten cok güzel anlatmışsın tüm günümüzü. ayrıca yazdığın güzel cümlelerin düşüncelerin için çok teşekkür ederim:) ellerine yüreğine kalemine sağlıkk :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de tanıştığımıza çok memnun oldum :) Seni tanımak çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, umarim baska bir etkinlikte daha gorusuruz :)

      Sil
  6. Seninle tanıştığım için çok mutlu oldum canım umarım tekrar karşılaşırız, buluşuruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayni şekilde ben de çok mutlu oldum :) merak ettiklerim arasındaydın

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...