Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Rimmel London Match Perfection Fondötenler-100&200

3 Ocak 2014 Cuma

Rimmel London Match Perfection Fondötenler-100&200

Merhabalar, bugün daha önce de incelemesini yaptığım Rimmel London'ın Match Perfection fondötenini daha yakından inceleyeceğiz. 



O zaman elimde 200 soft beige rengi vardı ama benim cilt tonum için koyu ve pembeydi. Son indirimlerden cildime daha çok uyacağını düşündüğüm 100 ivory'i de aldım. Aslında bu fondötenin ara tonları da var ama ülkemizde satılmıyor. Burada satılanlar daha pembe alttonlu olanlar.


 



Yapısı ne çok sıvı ne çok katı, yüzde güzel bir şekilde dağılıyor. Şişesi çok şık ve yer kaplamıyor. Hafiften ortaya doğru bir kapatıcılığı var. En güzel sonucu Sephora'nın 45 numaralı fırçasıyla elde ettim. Pompalı olması da başka bir avantaj çok pahalı bazı fondötenlerin bile pompasız satıldığını düşünürsek. Ancak bununla ilgili söyleyebileceğim en önemli şey cildiniz kuru veya normal değilse kesinlikle uzak durun. Benim karma cildimde daha önce hiç bir fondöten bu kadar parlama yapmamıştı. 



Kuru ciltlerin bayılacağı ürün benim cildimle barışamadı. Üzerine pudrayla geçildiğinde kısa süre engellese de t bölgem yağlanmaya meyilli olduğundan 1 saatten sonra beni rahatsız edecek bir görünyü ortaya çıktı. Kısacası eğer kuru,normal ciltliyseniz kesinlikle önerebileceğim; karma, yağlı ciltliyseniz uzak durun diyebileceğim bir fondöten.
200 soft beige rengi bana uymadığından isteyen bir arkadaşıma gönderebilirim, cilt tonunuza uyacağını düşünüyorsanız iletişime geçelim. Görüşmek üzere :) 

8 yorum :

  1. Bana gönderebilirsiniz=) benim rengim

    YanıtlaSil
  2. Bana gönderebilirsiniz=) benim rengim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bana mail yoluyla ulasirsaniz cok sevinirim

      Sil
  3. Mail adresinizi bulamadim=s telefondan girdiğimden olabilir. meltemburcmeltem@gmail.com benmki

    YanıtlaSil
  4. Karma bir cilde sahip olmama rağmen bende gün sonunda T bölgemde hafif seviyede bir parlama yaptı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de karma ama baya baya parlama yapiyor

      Sil
  5. Bende istiyoruummm lutfenn ��

    YanıtlaSil
  6. merhaba,

    rimmel match perfection 200'ün rümmel lasting finish 25h karşılığı da 200müdür?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...