Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Mac Star Violet Far İncelemesi

22 Ocak 2014 Çarşamba

Mac Star Violet Far İncelemesi

Mac'in farlarını genel olarak hem sürümleri açısından hem de renk çeşitliliği açısından çok beğeniyorum. Kahvelerden ışıltılı şampanyalardan vazgeçemesem de artık değişik birşeyler denemeliyim dediğimde star violet ile tanıştım.







Aklımda cranberry'i almak vardı ama onu tek başına kullanmanın pek mümkün olamayacağını düşündüğümden vazgeçtim. Onun yerine cranberrynin daha hafif bir versiyonu sayılabilecek içinde daha çok pembelik bulunan star violetten yana hakkımı kullandım.

Mac star violet'i pembemsi kahverengi mürdüm olarak tanımlamış. Bence içindeki pembelik daha ağır basıyor. Fotoğraflarda yakalamaya çalışsam da pek başarılı olamadım fakat farda duo chrome özelliği de mevcut. Yapısı bir çok mac-sever'in en sevdiği far yapılarından biri olan veluxe pearl. Sürümü karıştırılması çok rahat bir renk. Benim gözlerim kahverengi ama yeşil gözlerde harika duracaktır!



En çok koyu kahverengilerle ve şampanya renkleriyle kombinlemeyi seviyorum. Sanırım yanına dayanamayıp all that glitters'ı da alacağım :) Sizin bana Mac'den mutlaka alıp paletine koymalısın dediğiniz bir far mı?

8 yorum :

  1. evet Club far mutlaka denenmeli ve alınmalı bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listeme ekledim. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. İlk resimde çok açık çıkmış all that glitters sandım :) Bende Cranberry almaya niyetliyken Star Violet ı alıp çıktım :) Güle güle kullan ve Sable, Club ve Swiss Chocolate' a bakmanı öneririm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahverengi tonlu elimde cok var diye sable konusunda kararsiz kalmistim. Club'i cok kisiden duyuyorum iyice merak etmeye basladim artik :)

      Sil
  3. 15'li palet oluşturmuştum MAC farlardan ama sanırım yeni bir 2'li ya da 4'lü palet daha oluşturmam gerekiyor, Star Violet aklımdaydı zaten ama bu yazıdan sonra iyice karar verdim :)
    Gülfiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekstra bir dörtlü paletten kimseye zarar gelmez diye düşünüyorum :)

      Sil
  4. Çok güzel bir farmış , bu yazıdan sonra hemen listeme ekledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yararlı olmasına çok sevindim birkaç mac far daha yazacağım bunu beğendiysen onları da beğenirsin :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...