Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Kiehl's Pineapple Papaya Facial Scrub || Yüz Peelingi

27 Ocak 2014 Pazartesi

Kiehl's Pineapple Papaya Facial Scrub || Yüz Peelingi

Cilt bakım rutininde peeling benim için olmazsa olmaz adımlardan değildi. Çünkü ciltte daha çok sivilceye yol açacağını düşünüyordum ta ki bir Kiehl's mağazasına gidip bilgi alana kadar. Bu peelingle de o zaman tanıştım. Cildin arındırılmasında çok büyük bir etkisi varmış.


Beni kendine çeken ilk şey kokusu oldu. Koku tarif etme konusunda oldukça kötüyüm ama taze meyve kokuyor diyebilirim. İçeriğinin temiz olması da benim için başka bir artısı. Bir de unutmadan belirteyim bu benim kullandığım ilk peeling ürünü.





Haftada bir temiz cilde uygulanması tavsiye ediliyor ben de o şekilde yapıyorum aşırıya kaçmamaya çalışarak. Uyguladıktan sonra cildim hem arınmış oluyor ve cildimi yumuşacık bırakıyor.  Bezelye büyüklüğündeki bir miktar tüm yüze yetiyor çünkü peelingin kıvamı oldukça yoğun ve kaygan.

 

İçindeki peeling tanecikleri oldukça küçük ve bu yüzden cildimi tahriş etmiyor. Alırken özellikle dikkat ettiğim noktalardan biri bu olmuştu.


Peki bu ürünü bu kadar övdün bir daha alır mısın diye soracak olursanız hayır almam. Zaten ürün 100 ml kolay kolay bitebilecek gibi değil. Bir yandan da merak ettiğim Yves Rocher'ın kayısılı peelingi var. O 12.90ken Kiehl's in 79 lira olması da var tabi. Yine başka bir markadan peeling önerileriniz varsa onları da wishlistime ekleyebilirim. Hepinize cildinizdeki kötülüklerden arındığınız yüzünüzün yumuşacık olduğu güzel günler dilerim :)



11 yorum :

  1. ben roc markasının peelingini kullanıyorum canım ve de memnunum. dışı pembe renk olan. 42 tl idi sanırım ama daha indirimli olanlarına da rastlayabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bittikten sonra bakacağım mutlaka teşekkür ederim :)

      Sil
  2. ben garnier 3ü bir arada peelingine bayılıyorum:) üstelik hassas ciltliyim ve sivilcelenme yapmadı. güzel arındırıyor. haftada 2 kullanıyorum. bir bak istersen;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım o bende vardı hani şu hem maske hem jel hem de peeling olarak kullanılanı diyorsun değil mi :) Elimde var ama daha kullanmadım

      Sil
    2. aynen o :) kullan bayılacaksın. taneleri iri diye günlük kullanmıyorum ben. duşta süper oluyor.

      Sil
  3. bende yves rocher kayısı özlü peelingi kullanyorum ve çok seviyorum öneririm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aslinda onu alma niyetindeydim mis gibi kokuyor diyorlardi. Bundan sonra tercihim buyuk ihtimalle o olacak cok tesekkur ederim

      Sil
  4. ben de clarins'in turuncu bir peelingi var çok severek kullanıyorum tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ona da bir bakayim cok tesekkurler :)

      Sil
  5. Merhabalar,

    Sizi takibe aldım anlatım şekliniz çok güzel. Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,

    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...