Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Blogger Buluşması Sponsorlarımız #2

21 Ocak 2014 Salı

Blogger Buluşması Sponsorlarımız #2

Bir önceki yazımda blogger buluşmamızın sponsorlarından biri olan Pinkblackbeautycare'i tanıtmıştım. Şimdi sıra geldi diğer sponsorlarımıza. Dürüst olmak gerekirse hediye edilen ürünlerin içinde çok sevdiklerim de oldu gereksiz bulduklarım da oldu. Yine de her birine o gün yanımızda oldukları için çok teşekkür ederim.


İlk olarak Rossmann bize güzel bir paket göndermişti. Daha önce buradan hiçbir ürün denememiştim. Benim için güzel bir fırsat oldu.


Essence ekibi de bizleri unutmamıştı. Her birini denemek için sabırsızlanıyorum.


Fresh'n Soft bize bir sürü makyaj temizleme mendili göndermişti. Sanırım uzun bir süre ihtiyacım olmayacak :)




En sevdiğim paketlerden biri de şüphesiz ki Cosmed'in gönderdiğiydi. Denemeyi çok istediğim bir markaydı ve bu kadar tam boy ürüne çok şaşırdım ve sevindim.


Bunlar da turuncukasa, dermobakım, cicili bicili sabun, bebak, doa kozmetik, makarnalutfen ve keçe tasarım atölyesinin bize hediyeleri. Oradaki Avene yüz yıkama jelini ise buluşmada yaptığımız çekilişten kazandım.


İxora ise hepimize farklı farklı parfümler göndermiş. Benimkine annem el koydu bile.


Bunlar ise orkidehareketi.com ve Oriflame'in bizler için seçtikleri.



Son olarak ise Dr.Oetker ve Dore Çorap da yanımızdaydı.





Bu güzel hediyeler için bütün firmalara tekrar çok teşekkür ederim. Günümüzü renklendirdiniz.

Sponsorlar;

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...