Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Blogger Buluşması Sponsorlarımız #1 Pinkblackbeautycare

20 Ocak 2014 Pazartesi

Blogger Buluşması Sponsorlarımız #1 Pinkblackbeautycare

Bir önceki yazımda sponsorlarımızdan bahsedeceğimi söylemiştim. Aslında bütün ürünlerden tek bir postta bahsedecektim ancak Pinkblackbeautycare Nevra hanımın bize hazırladığı bu şirin paketten ayrıca bahsetmeliyim diye düşündüm. Her paket özenle ve sevgiyle hazırlanmıştı. İçinde ise yok yoktu merak ettiğim bir sürü üründen küçük küçük vardı :) Nevra hanım instagramda sponsorlardan biri olduğunu söyleyince çok hazırlandım çünkü böyle özenli bir paketle karşılaşacağımızdan emindim ve kendisine de bayıldım pek bir tatlıydı.







Şimdi de bizler için hazırladığı hediyelere şöyle bir bakalım.


İlk olarak karşımıza La Roche Posay'den birkaç tester çıktı. Bb kremini çok denemek istiyordum bu yüzden oldukça sevindim.



Buraya eklemeyi unuttuğum bir de Bebak'ın makyaj temizleme mendili vardı ama tabiki dayanamayıp hemen kullandım :)

En çok ilgimi çeken ise Nevra Hanım'ın bizler için getirdiği yağlar oldu. Bizi mail yoluyla bilgilendirdi bunları nasıl kullanacağımıza dair. Biraz deneyip ilerleyen günlerde detaylı yorumlarımı paylaşacağım.






Nevra hanım'a kendi adıma ve arkadaşlarım adına bir kez daha çok teşekkür ederim. Dermokozmetik ürünleri eczane fiyatlarından %10 %20 indirimli satıyor ve tatlı dili de yanında bonusu. İnstagramdan pinkblackbeautycare yazarak ulaşabilirsiniz. Sevgiler :)








2 yorum :

  1. Ya ben sana nasıl teşekkür etsem gerçekten az. Tam sayfa bana ayırman benim için ne kadar değerli birşey oldu anlatamam sana.. zaten çok yakınız birbirimize oyuzden mutlaka en kısa sürede buluşup çay kahve sohbet pasta ne varsa hepsini yapıoruz :)) whatsaptan bekliorm :)) tırnak bakı yağı için gelecek olan yazınıda heycanla bekliorum :) yüreğine sağlık kalemine sağlık . öpüyorum çok :*

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel yazı olmuş gerçekten, hani orada olmasam feci kıskanırdım bu yazıyı okuduktan sonra:) Hatta okuyup gidip hediyelerime baktım o derece :)))))))))))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...