Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: 2013'te Keşfettiğim 5 Favori Ürün

9 Ocak 2014 Perşembe

2013'te Keşfettiğim 5 Favori Ürün

Merhabalar, bu yazı görmeye alışık olduğumuz yıllık favoriler yazılarından biraz daha farklı olacak. Yıllık favorilerde her ürün grubundan bir ürün seçilirken bugün sizlere 2013'te tanıştığım ve bittikçe tekrar alacağım 5 üründen bahsedeceğim. Kullanıp çok sevdiğim başka ürünler de var ama onlar bitince başka markalara da şans vereceğim için çoğunu katmadım ve ürün sayısını 5'e düşürdüm. Bakalım 2013 keşiflerim nelermiş.



The Balm Down Boy Allık: Tek kelimeyle hayatımın allığı. Soğuk pembeleri kendime çok yakıştırıyorum. Bununla 2013'ün başlarında tanıştım çok sık kullanmama rağmen hala bir azalma yok. Eğer bir gün bitirebilirsem düşünmeden tekrar alırım. 


 



Mac Studio Fix Powder+Foundation: Benim kurtarıcım. Acelem olduğunda bütün yüzüme içindeki süngerle, normal zamanlarda ise fondötenimi sabitlemek amacıyla kullanıyorum. Karma veya yağlı ciltliyseniz mutlaka bir şans verin derim.



Mac Pro Longwear Kapatıcı: Çizgilerime dolmayıp göz çevremdeki koyu görüntüyü gizleyebilen tek kapatıcı. Sorunsuz göz altlarınız varsa sizin için fazla gelebilir ama o bölgede tam kapatıcılık isteyenler için birebir.




Wet'Wild Walking on Eggshells: 2013'ün sonlarına doğru tanıştığım ve bayıldığım palet. Ben günlük olarak bu tonlardan şaşmam. Üçünü de tek tek kullanabilirken kombinler yapıp da kullanıyorum o günkü zevkime göre.



Sephora Rouge Shine N:13: En en en çok sevdiğim ve bitirmeye en çok yaklaştığım rujum. Renginden de öte yapısını çok seviyorum. Baya ıslak bir bitişi var ve asla aşırı kurumaya meyilli dudaklarımı kurutmuyor. Kokusu ise muhteşem! 



Benim 2013'te keşfettiğim ve bayıla bayıla kullandığım ürünler bu şekildeydi.Umarım okumaktan keyif aldığınız bir yazı olmuştur. Sizin keşfiniz bir ürün var mı? Görüşmek üzere :) 

1 yorum :

  1. Benim de hayatımın allığı Benetint oldu, seveni kadar sevmeyeni de var ancak tenime en çok yakışan allığı keşfettim bu sene :)
    Studio fix'i denemeyi çok istiyorum kesinlikle elimdeki pudralarım tükenince. Çok hoş bi post olmuş elinize sağlık!

    www.1rimel1allik.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...