Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Rimmel London Apocalips || 201 Solstice

11 Aralık 2013 Çarşamba

Rimmel London Apocalips || 201 Solstice

Rimmel London benim genel olarak çok sevdiğim bir marka. Özellikle rujlarını ve allıklarını çok beğenirim. Bugün de geçen sene çıkmış olan apocalips serisindeki 201 solstice isimli likit ruju her yönüyle inceleyeceğim. Maalesef benim için eksi yönleri ağır basan bir ürün oldu.





Sevdiğim Yönleri;
-Rengini sevdim. Her türlü makyajla gidebilecek bir renge sahip.


  -Ürünün aplikatörü uygulamayı çok kolaylaştırıyor. Düzgün sürememe, taşırma ihtimaliniz yok.
-Uygun fiyatlı.


Sevmediğim Yönleri;
-Biliyorum bunu daha önce onlarca kez duydunuz. Kokusu! Kim dudaklarına plastik kokan birşey sürmek ister ki? 
-Bu koku malesef sürdükten sonra da kaybolmuyor. 
-Kalıcılığı çok az. Bunu likit ruj olmasına bağlayabiliriz.

Rengini sevdiğim ama bitirebilirsem bir daha almayacağım bir ürün olmaktan öteye geçemedi benim için. Kokuya karşı hassas biriyseniz denemeden almayın derim. Yoksa sizin için de benim gibi çekmecenizde aylarca kullanılmadan duran bir ürün haline gelmesi çok muhtemel. Sevgiler :) 


1 yorum :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...