Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Revlon Lip Butter || Juicy Papaya

20 Aralık 2013 Cuma

Revlon Lip Butter || Juicy Papaya

Günaydın! Bugünün yazısı uzun zamandır istediğim bir rujla ilgili olacak. Revlon lip butterları youtubeda bloglarda her gördüğümde imrenerek bakıyordum. Bunun sebebi yapılarının tam da benim kurumaya çok meyilli dudaklarım için mükemmel olmasıydı. Satış yapan bir instagram hesabında bir sürü rengini görünce dayanamayıp artık denemek istediğime karar verdim. 




Benim tercih ettiğim renk olan juicy papaya rengi aslında yaz koleksiyonu için çıkmış olan bir renkti. Hiç bu renkte ruja sahip olmadığımdan ilk olarak bununla başlamak istedim. Sürer sürmez keşke daha önce alsaymışım dedim. Çünkü dudaklarda adeta 
kayıyor ve asla kurutmuyor. 




Islak bir görünüm verirken bazı lipglosslar gibi dudaklarda yapış yapış bir his bırakmaması başka bir artısı. Bunlar bir rujdan ziyade hafif renk veren parlak nemlendiriciler gibi. Opaklık veya matlık seviyorsanız sizin beklentilerinizi karşılamayacaktır. 






Ben rengini de yapısını da çok beğendim. Pembe renklerinden de  bir iki tane almayı düşünüyorum. Daha önce lip butter kullanmış olan ve renk tavsiyesinde bulunabilecek olan varsa çok sevinirim. Sevgiler! 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...