Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Kiehl's Creamy Eye Treatment || Göz Kremi

4 Aralık 2013 Çarşamba

Kiehl's Creamy Eye Treatment || Göz Kremi

Benim için göz kremi olmazsa olmazdır. Yüzümün geri kalanı kurudan çok uzak olmasına rağmen göz çevremde kuruluk yaşıyorum. Bu yüzden de sabah akşam göz kremi kullanıyorum. Kiehls'in göz kremini bir süredir kullanıyorum ve yorumlayacak kadar deneyimledim. 







Kiehls'in avocadolu bu göz kremi yoğun bir kıvama sahip. Ancak bu sizi yanıltmasın, mağazada denerken çok şaşırttı çünkü beni. Sürüp yedirdikten sonra sanki yüzünüzü yıkamışsınız da göz çevreniz ıslak kalmış gibi bir his bırakıyor. Emilimi çok kolay bu yüzden beklemeye gerek kalmadan makyaja geçebiliyorsunuz.
Açık yeşil-sarı arasında bir renge sahip, sanki kokusu varmış gibi geliyor ilk bakışta. Fakat herhangi bir kokuya sahip değil ki bu bence iyi bir şey.



Kısacası benim kuru gözçevremi çok güzel nemlendirdi. Zaten 21 yaşında da bir göz kreminden daha farklı bir beklentim yok, güzel nemlendirsin çabuk emilsin bana yetiyor. Favori kremimi bulmuş olabilirim, bittikçe tekrar alınacak.

2 yorum :

  1. Hangi mağazadan aldığını sorabilir miyim acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiehlsin kendi magazasindan. Cok az magazasi var internetten daha detayli bilgiye ulasabilirsin

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...