Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Kasım Ayı Favorileri

2 Aralık 2013 Pazartesi

Kasım Ayı Favorileri

Haftanın ilk gününden herkese merhaba. Biraz gecikmiş bir favoriler yazısı bugünün yazısı olacak. Bakalım kasım ayında elim en çok hangi ürünlere gitmiş.


Makyaj Ürünleri;





Bourjois Healthy Mix Fondöten: Şu ana kadar kullandığım en iyi fondöten. Yapısına, duruşuna bayılıyorum.  
Bourjois Healthy Mix Kapatıcı: Bunun da hafif yapısını seviyorum. Ancak kendiliğinden haffçe mor gözaltlarım var. Bu yüzden bana yeterli gelmiyor. Genelde okula giderken kullandığımdan yeterli geliyor. Fakat bir daha almam.
Essence Teddy: Bu ay alıp sıkça kullandığım bir göz kalemi oldu. Far sürmekle uğraşmak istemediğim zamanlar hep bunu kullandım. 
Mac Sunbasque Allık: Benim güzel 3 yıllık allığım. Yaza çok yakışıyor ama ben nedense bu ay tekrar kullanmaya başladım. Güzel ama fazla kalıcı değil. Benden daha koyu tenlilerde daha güzel duracaktır. 
Rimmel London 03 Ruj: Sunbasque ile güzel bir ikili oldular. Bunu da bayadır kullanmıyordum ne kadar sevdiğimi tekrar hatırladım. 

Kozmetik Dışı Ürünler;


BBW Warm Vanilla Sugar Vücut Losyonu: Kışın gelmesiyle tekrar kullanmaya başladım. Vanilyalı çikolatalı kek gibi kokuyor. Bana eski erkek arkadaşımın hediyesiydi. O çoktan gitti ama krem hala duruyor. 
Essie Fiji: En en çok sevdiğim ojem. Elleri temiz göstermesine bayılıyorum.
Burt's Bees Lip Balm: Havaların soğumasıyla lip balm kullanımım arttı. Ancak bunu pek sevemedim. Dudaklarıma pek bir faydasını göremedim. Blistex medplus başımın tacıdır.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...