Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Günün Ojesi#5

7 Aralık 2013 Cumartesi

Günün Ojesi#5

Kozmetik kadar sevdiğim bir diğer şey de ojeler. Son zamanlarda simli, bordo, siyah ojelerden daha soft renklere geçiş yaptım nedense. Kırık beyaz veya nude renkler sürüyorum genellikle.






Golden rose 05 numara da geçtiğimiz günlerde keşfedip adeta aşık olduğum bir oje oldu. Renginin güzelliğini geçtim rich color serisinin yapısını da çok beğendim. Çünkü golden rose'un klasik ojelerini pek sevmiyorum. 
Manikürsüz tırnaklarımı geçecek olursak şu rengin güzelliğine diyecek bir şey bulamıyorum.


Bu fotoğrafları ojenin ikinci gününde çekmiştim. Şuan dördüncü gündeyim ve en ufak bir soyulma yok. Serinin diğer renkleri de en kısa zamanda denenecek. Herkese mutlu haftasonları :) 

3 yorum :

  1. Bence hiç bulaşık yıkamıyorsun :) şaka bi yana çok güzel bi renk emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Bence hiç bulaşık yıkamıyorsun :) şaka bi yana çok güzel bi renk emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...