Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Essence Quattro Eyeshadow-To Die For

17 Aralık 2013 Salı

Essence Quattro Eyeshadow-To Die For

Essence'in her ürününü sevmesem de bazı ürünleri var ki onlarsız yapamıyorum. Bu palet de onlardan biri. İçinde benim günlük olarak tercih ettiğim her renk mevcut.


Farların renkleri çok güzel ama altına far bazı kullanmazsanız kahverengilerin renk vermesi çok başarılı değil. Ben koyu renkleri sadece gölge yapma amaçlı kullandığımdan bunu çok sorun etmiyorum. Özellikle açık renklerini çok seviyorum, çok vaktim yoksa kurtarıcım oluyor. Daha önce de favoriler yazımda bu paletten bahsetmiştim.


 




Ben bu far paletini Wet'n Wild'ın Walking on Eggshells isimli far paletine benzettim. Türkiyede satılmadığı için ona ulaşmakta sıkıntı çekiyorsanız bu güzel bir alternatif olabilir. 
Fotoğraflarda da görüldüğü gibi en açık rengin dibini gördüm. Şuan ışıltılı ten renginin de dibini görmüş durumdayım. Ne kadar çok sevdiğim sanırım burdan belli oluyordur. Henüz denemediyseniz bakmanızı tavsiye ederim.


1 yorum :

  1. Merhaba, bloğunu takibe aldım, sende bakarsan sevinirim:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...