Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: TAG#5 I Love Autumn-Sonbaharı Seviyorum!

3 Kasım 2013 Pazar

TAG#5 I Love Autumn-Sonbaharı Seviyorum!


Sonbahar benim en sevdiğim mevsimdir. Özellikle de ekim ve kasım ayları. Yazın sıcaklığı büyük ölçüde kaybolur ve hava ne soğuk ne de sıcak olur. Ezgi beni taglemiş ona çok teşekkür ediyorum ve hemen sorulara geçiyorum.




1.Sonbaharda en sevdiğin şey/şeyler neler?
Havaların serinlemesi ve kesinlikle terlememek!

2.Sonbaharda en sevdiğin kıyafet?
Ceketler



3.Sonbaharda makyaj trendin nedir ?
Sonbahar benim için koyu renk rujlara geçiş demek. Hafif  kahverengi göz makyajı da bu mevsimde vazgeçilmezim.

4.Sonbaharda en sevdiğin yemek/içecek?
Tam olarak sonbahar sayılmaz ama kasım ayında Starbucks yeni yıla özel içeceklerini satmaya başlıyor. Bunlara bayılıyorum! 

5.Sonbaharda başlayan tv dizilerinden en çok beklediğin dizi hangisi ?
Televizyonda bir dizi izlemiyorum. Ancak bu ara breaking bad'in son sezonundayım bitirmeye çalışıyorum ve bu kadar sevdiğim başka bir dizi daha olmamıştı. Shameless'a da başladım ama onunla ilgili yorum yapmak için henüz erken. 

6.Sonbahar geleneğin nedir?
Bir sonbahar geleneğim yok :) 

Eğer yapmak isterlerse ben de ojebalonoje'yiPüren'ikızılın makyaj deneyimleriniSelin'i ve makyaj aşktır'ı tagliyorum :) 

Fotoğraf google görsellerden alıntıdır.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...