Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: MAC Studio Fix Fluid-Fondöten İncelemesi

10 Kasım 2013 Pazar

MAC Studio Fix Fluid-Fondöten İncelemesi


Herkese merhaba, bu aralar çok sık yazamadığımın farkındayım. Sınavlar, ödevler derken koşuşturmacalı bir dönemin içine girdim. Arayı daha fazla açmamak için de bugün sevdiğim fondötenlerden birini tanıtmaya karar verdim. Bugün'ün konuğu şimdiye kadar denediğim en kapatıcı fondötenlerden biri olan Mac Studio Fix Fluid.





Mac Studio Fix Fluid İçin Neler Demiş?

Doğal mat sonucu, orta düzey örtücülük ve UVA / UVB SPF 15 Güneş korumasıyla birleştiren modern bir fondöten. 



Rahat ve kalıcı: Sekiz saate kadar formunu korur. Pürüzsüz bir uygulama yanında hızlı ve kolay örtücülük sağlar. Özel işlem görmüş pigmentler ve yumuşak odaklı pudralar kusurların görünümünü minimize etmeye ve cildi pürüzsüz göstermeye yardımcı olur. Fazla yağı absorbe eder ve görünümünü azaltır. Cilde bakım yapan özel bileşenler içerir. Yağsızdır.



Benim Yorumlarım;

-Bence kapatıcılığı orta değil oldukça yoğun. Kullandığınız zaman porselen gibi bir cilt elde ediyorsunuz.

-Oldukça kalıcı. Ben genelde fondötenleri bazsız kullanıyorum ve eğer dışarıda çok uzun süre kalacaksam tercihimi studio fix'ten yana yapıyorum.

-Kuru ciltlerin pek seveceği bir ürün değil. Çünkü dediği gibi yağlandırmayı geciktiriyor ve yağı absorbe ediyor. Benim karma cildimde bile zaman zaman kuruma yaptığına şahit oldum.

-İçinde spf 15 güneş koruması var. Bu tabiki iyi bir şey ancak olmasaydı özel gecelerde de kullanılabilecek bir fondöten olurdu.

-Yapısı yoğun bu yüzden her gün kullanıma müsait değil. Cildinize ağır gelebilir. Ben kendimi iyi hissetmek istediğim günlerde tercih ediyorum. İlk başta kokusu gelse de yüze sürüldükten sonra o koku kayboluyor.

-Bendeki rengi nc20, tenime tam uyuyor. Genelde Mactekiler size hep 1-2 ton koyu verme konusunda ısrarcı olurlar ama bu sefer düzgün birine denk gelmişim demek ki :) 



Ürün standart fondötenler gibi 30 ml ve fiyatı 76 lira. Pompasız satılıyor ve siz pompasını isterseniz alıyorsunuz. Böylece 96 liraya çıkıyor fiyatı ama sonuçta pompa bir kez alınan bir şey. Değer mi derseniz eğer cildimi porselen gibi yapacak bir fondöten istiyorum derseniz evet değer. Bu bana uzun süre gidecektir ama bittiğinde kesinlikle yenisini alırım. Sevgiler :) 



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...