Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Günün Ojesi#4 Essie Fiji

18 Kasım 2013 Pazartesi

Günün Ojesi#4 Essie Fiji

Herkese merhaba; en sevdiğim ojemi sürmüşken sizlerle paylaşmasam olmaz diye düşündüm. Henüz bir buçuk aydır sahip olmama rağmen elimdeki bütün ten rengi ve beyaz renklerin pabucunu çoktan dama attı.





Fiji gördüğünüz gibi içinde hafif pembelik bulunan bir beyaz. Elleri tertemiz göstermesini çok seviyorum ve bu yüzden tercih ettim. Oje benim ellerimde bozulmadan üç gün dayanıyor. Fotoğraflarda gördüğünüz görüntüyü elde etmek için ojeyi 3 kat ince bir şekilde sürdüm ve NYC turbo dry top coat ile tamamladım.


Boynerlerde 30 liraya bulabilirsiniz. Görüşmek üzere :) 

3 yorum :

  1. Fiyatıda kendi kadar güzelmiş. :))) güzel günlerde kullan. :)

    YanıtlaSil
  2. http://www.a-dan-z-ye.com/index.php
    ihtiyacınız olan tüm makyaj ürünlerini bu siteden uygun fiata bulabilirsiniz

    YanıtlaSil
  3. http://www.a-dan-z-ye.com/index.php
    ihtiyacınız olan tüm makyaj ürünlerini bu siteden uygun fiata bulabilirsiniz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...