Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Essence Kajal Pencil-Teddy

21 Kasım 2013 Perşembe

Essence Kajal Pencil-Teddy

Merhabalar, bugünün konuğu performansıyla beni çok şaşırtan bir essence ürünü. Essence'in kajal göz kalemleri çok yumuşak ve çok kaygan yapıda. Göz kalemlerinde en sevdiğim özellik budur. Teddy ise uzun zamandır gözümün olduğu bir göz kalemiydi.







Almakta neden bu kadar geciktim bilmiyorum. Beklentilerimin oldukça üzerinde çıktı. Altına hep painterly'i baz olarak sürdüğüm için tek başına kalıcılığı hakkında bir yorum yapamam ancak baz ile birlikte oldukça iyi. 
 3,50 lira gibi bir fiyatı var. Bulursam siyah rengini de denemek istiyorum en kısa zamanda. Teddy'i aynen Mac'in Teddy isimli kalemine benzettim. Gördüğünüz gibi aralarında çok bir fark yok.

Google görsellerden alınmıştır.
Essenceinki uygun fiyatlı bir muadili olabilir. Benzetmekte haksız mıyım? :) 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...