Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Ekim Ayı Favorilerim

3 Kasım 2013 Pazar

Ekim Ayı Favorilerim

Merhabalar, ilk favoriler yazımla karşınızdayım. Artık bunu her ay yapmaya çalışacağım. Bu ay istisnasız her gün kullandığım ürünlerden bir favoriler yazısı hazırladım. Bakalım bu ay sıklıkla hangi ürünleri kullanmışım. 








Clinique Dramatically Different Gel: Karma ciltler için güzel bir nemlendirici. Cildinizde hemen emiliyor ve cildiniz makyaja hazır oluyor. Bunu kullanmaya başladığımdan beri yüzümde tek bir sivilceyle karşılaşmadım. Yüzüm sanki 10 yaşımdaki haline döndü :) Yazısı ilerleyen günlerde.
Garnier BB Krem: Favori bb kremim. Denediklerimin içinde en kapatıcı ve en kusursuz göstereni. Artık kış yaklaştığından bitsin diye her gün bunu kullandım ama daha çok var.
Nars Angelika Allık: en sevdiğim allıklarımdan biri. Yanaklara tatlı bir pembelik veriyor. Yazısı şurada
Essence Palet-To Die For: Uygun fiyatlı alınabilecek en güzel farlar. Yapıları çok güzel ve her gün kullanıyorum. En açık rengin dibini görmek üzereyim.


Mac Creme Cup Ruj: Çok güzel bir açık pembe. Detaylı yorumlarım şurada.
Flormar Ultra Black Kalem: Eyeliner kullanmak istemediğim günlerin kurtarıcısı. Yapısını beğeniyorum. Bu benim üçüncüsü.
Maybelline The Falsies Black Drama: Geçen ay alıp sevdiğim bir rimel oldu. Dolgunluk vermesi başarılı.
The Body Shop Kaş Jeli: Bunu kullanmadan dışarı çıktığım bir gün düşünemiyorum. Burada bahsetmiştim.

Sizin bu ekim ayı favorilerinizi de duymayı çok isterim :) Sevgiler


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...