Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: The Balm-Meet Matt(e) Palet

12 Ekim 2013 Cumartesi

The Balm-Meet Matt(e) Palet

Merhabalar, bir süredir okul yüzünden güncel tutmaya söz verdiğim halde istediğim sıklıkla yazamıyordum. Bu 10 günlük tatilde telafi etmeye çalışacağım. Malum gratis indirimi 3 gün önce başladı ve herkesin kafasında hazır indirim varken neler alsam sorusu var. Bu konuda biraz daha yardımcı olmak için bugünün ürünü olarak the balm'ın meet matte paletini seçtim.




Palet 9 renk fardan oluşuyor ve hepsi mat. Ufak ve aynalı pratik bir ambalajı var. Farların yapıları yumuşacık ve sürümleri çok rahat. Ben en çok üstteki ilk 3 rengi kullanıyorum günlük kullanıma daha uygun olduğu için. Diğerleri de bir karıştırma fırçasıyla iyice dağıtılarak günlük kullanıma adapte edilebilir. 


 



Farlar çok pigmentleri fırçayı bir kere değdirmek yetecektir. 
Mat farlardan hoşlanıyorsanız bu paleti de seveceğinizi düşünüyorum. Hazır the balm ürünlerinde %50 indirim varken bakın derim.Daha önceden incelediğim the balm ürünleri;
Mary-Lou Manizer
Nude tude palet
Instain houndstooth allık
Down Boy ve Frat Boy allık






 Sevgiler :) 

2 yorum :

  1. Merhaba,

    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler

    https://mommyslifetime.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim geliyorum hemen :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...