Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: The Balm Mary-Lou Manizer Aydınlatıcı

7 Ekim 2013 Pazartesi

The Balm Mary-Lou Manizer Aydınlatıcı

Herkese günaydın! Hala bu ürünü kullanmayan kaldı mı bilmiyorum ama hazır bayram indirimi de yaklaşıyorken belki hala denememiş olanlar vardır diye yazmak istedim.




Mary-Lou Manizer benim ilk the balm ürünüm olma özelliğini taşıyor. Ambalajı alıştığımız the balm ambalajları gibi çok renkli ve eğlenceli. 8,5 gr'lık bir ürün ve az az kullanıldığından her gün kullansam bile sanırım bana rahat 5 yıl yeter. 1 buçuk senedir benimle olmasına rağmen henüz bir değişiklik göremedim.
Şampanya renkli bir aydınlatıcı. Ancak elinizi ayarlamakta fayda var yoksa çok ışıl ışıl olabilirsiniz.


Peki bu aydınlatıcıyı nerelerde kullanabiliriz?
-Elmacık kemiklerinin üstüne sürüp orayı belirginleştirebiliriz
-Kaş kemiğine uygulayabiliriz
-Far olarak tek başına kullanabiliriz
-Göz pınarlarını aydınlatmak için kullanabiliriz
-Dudakları daha kalkık göstermek için dudağımızın üstünün tam ortasına az bir miktarda kullabiliriz



Gördüğünüz gibi çok amaçlı bir ürün. İndirimsiz fiyatı 40 lira civarı. Hazır gratis'in bayram indirimi de yaklaşıyorken bir bakın derim, pişman olmazsınız.

2 yorum :

  1. Bu ürün bazı bloglarda çok koyu görünüyor bronzer gibi çıkıyor fotoğraflarda ama sizde gördüğüm kadarıyla gayet aydınlık bir ürün güzel bişey herkeste çok seviyor..
    Ben daha önce gördüğüm bloglarda koyu diye çekinmiştim ama şimdi gördüm de öyle değilmiş..
    İyi günlerde kullanın ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmenize sevindim :) tesekkurler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...