Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Son Zamanlarda Bitenler

23 Ekim 2013 Çarşamba

Son Zamanlarda Bitenler

Merhabalar, bugün son zamanlarda bitirdiğim ürünleri paylaşacağım. Bitenler yazılarını okumak her zaman çok hoşuma gitmiştir ben neden yapmıyorum ki dedim o yüzden. Bunu her ay yapamayabilirim çünkü her ay ürün bitirdiğimi söyleyemem. 3 aylık olmak üzere yapabilirim. 


 




1- Bioderma Sensibio h2o, üzerinde çok fazla konuşmaya gerek yok. Bitirdikçe yeniden aldığım bir makyaj temizleyici.
2-Listerine Stay White, listerine de sürekli kullandığım bir ürün. Bu sefer yanlışıkla stay white olanını almışım. Ağzım cayır cayır yandı.
3-Vaseline Nemlendirici,sıradan bir nemlendirici. Bittiğine sevindim bir daha alacağımı sanmıyorum.
4-Parmex asetonlar,en sevdiğim. Şuan başka bir şey denesem de bittiğinde tekrar buna döneceğim.
5-Aussie Miracle Moist Saç Kremi, bayıldım. Şampuanından saçlarımı yağlandırdığı için nefret etmiş olsam da bu saçlarımı yumuşacık yaptı. Yenisini alabilirim.
6-I Love El Kremi, bitirene kadar canım çıktı. Çok yapay bir kokusu var. Bir daha alacağımı düşünmüyorum.
7-Clinique Moisture Surge Nemlendirici, çok çok çok memnun kaldım. Şuan dramatically different gel'i deniyorum. Onu da yeterince kullanınca bir karşılaştırma yapabilirim. Yazısı burada
8-MaxFactor 2000 Calorie Rimel, sevdiğim bir rimeldi. Bunun yarı fiyatına daha iyileri de var ancak. Yazısı burada
9-Loreal Lumi Macique Aydınlatıcı, bitirdiğime en çok sevindiğim ürün! Yazısı burada .
10-Yves Rocher Eyeliner, ben ne olduğunu anlamadan kurudu. Verdiğim parayı hakketmeyen bir ürün.
11-Clinique Even Better Fondoten, sevdiğim bir üründü bir buçuk senedir bende. Elimde bundan bir tane daha var. Rengi artık bana koyu geliyor. Nc 25-30lara uygun. İlgilenenlere çok uygun bir fiyata vermeyi düşünüyorum. Benimle iletişime geçebilirsiniz. 
12-Blistex Med Plus, kış için ideal nemlendirici. Çatlayan dudaklara birebir.
13-Ojeler, nyc turbo dry topcoat şuan dördüncü şişemdeyim. Kalyon uzun zamandır bendeydi bir faydasını göremedim. Rimmel oje bazı, eh fena değil diyebileceğim bir ürün. Olmazsa olmaz değil.
Daha çok ürün bitirmek dileğiyle:) 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...