Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Mac Stubborn Pro Longwear Blush-Allık İncelemesi

1 Ekim 2013 Salı

Mac Stubborn Pro Longwear Blush-Allık İncelemesi

İddia ediyorum hiçbir allık ismiyle bu kadar bağlantılı olmamıştır. Stubborn yani "inatçı". Stubborn Mac'in pro longwear allıklarından. Renginden midir bilmiyorum ama ben çıkarana kadar yüzümde kaldı. Rengi çok korkutucu gözükse de hafif bir elle uyguladığınızda ortaya çok güzel bir sonuç çıkıyor. Ben iyi sonucu real techniques blush brush ile aldım. Açık tenli olduğumdan çok dikkatli olmak zorundaydım. Mac bu rengi orta tonda pembemsi mürdüm olarak tanımlamış. Şu ana kadar bir allıkta denediğim en cesur renk olabilir.






 Yanlış uygulandığında sanki dayak yemiş gibi de bir görüntü ortaya çıkabilir bu yüzden dikkatli olmak lazım. Bu tonları sonbahara ve kışa çok yakıştırıyorum. Stubborn allık ve plumful ruj şimdiden favori kombinasyonlarımdan biri oldu bile.Onun da yazısını yakında yazmayı düşünüyorum. Mac online'da ve Mac satış noktalarında 74 tl'ye bulabilirsiniz.

1 yorum :

  1. Bu ve Fever arasında kaldım casper gibi olmama rağmen koyu renk allıklara acayip ilgim başladı ne olacak benim bu allık canavarlığım? =) Sende çok hoş durmuş bu renk canım ^^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...