Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Loreal Super Liner Carbon Gloss

21 Ekim 2013 Pazartesi

Loreal Super Liner Carbon Gloss

Kısa bir aranın ardından herkese tekrar merhaba, ara vermek bana göre değilmiş bunu anladım. Çünkü gerçekten bir şeyler paylaşmayı çok özledim! Bugün geçtiğimiz hafta olan gratis indiriminden almış olduğum tek kozmetik ürünü olan Loreal Super Liner Carbon Gloss'dan bahsedeceğim (evet kendimi tutmayı öğrendim).






 Benim için makyajda olmazsa olmazlardan biri de eyeliner. Her gün tabiki uğraşmıyorum ama biraz vaktim varsa eyelinersız çıkmam diyebilirim. Bunca zamana kadar jel eyeliner insanıydım çünkü fırçayla(Mac 263) daha kolay uygulandığını düşünürdüm. Bu ürüne şans verince daha rahat ettim. Fırçası ne çok uzun ne de çok kısa, tam kararında. Kendi kendine kuyruk yaptırıyor insana. Rengi ise simsiyah! Tam sevdiğim gibi. Ürünün içinde bilyeler var ve kullanmadan önce sallamanız gerekiyor, ayrıca çok uzun süre açık bırakmamaya da özen göstermek gerek bu tarz eyelinerlar çabuk kuruma yapabildiğinden.
Aşağıda ise dün nasıl kullandığımı görebilirsiniz. 


Benim göz kapaklarım düşük olduğundan eyeliner sürmek benim için tam bir işkenceydi. Çünkü ne kadar kuyruk yaparsam yapayim sadece ince bir çizgi gözüküyordu. Youtube'da bununla ilgili videolar izleyip bu sorunuma da çözüm bulduktan sonra artık büyük bir zevkle kullanıyorum. (eyeliner for hooded eyes yazarak ulaşabilirsiniz)
Özetle benim çok beğendiğim bir ürün oldu. İndirim bitmeden bir iki tane daha alsaydım diyorum hatta. Sizin favori eyelinerlarınız hangileri? Paylaşırsanız çok sevinirim. Görüşmek üzere :) 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...