Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Flormar Passionate Dots Koleksiyonu-Far Paleti

28 Ekim 2013 Pazartesi

Flormar Passionate Dots Koleksiyonu-Far Paleti

Herkese günaydın! Biri flormar'ın herhangi bir ürününü bayıla bayıla alacağımı söylese asla inanmazdım ama işte oldu. Biliyorsunuz ki flormar passionate dots adıyla yeni bir koleksiyon çıkardı.




Bu koleksiyonda 2 adet far paleti, birkaç ruj, sabitleyici toz pudra,allık ve 3 adet jel eyeliner bulunuyor. Ambalajlarına vurulup bakma ihtiyacı hissettim flormarın önünden geçerken iyi ki de bakmışım! 
Öncelikle ambalajı zaten beni ilk çeken özelliği, çok başarılı buldum ve koleksiyon çıkarmasını çok takdir ediyorum.


 



Günlük olarak kullanılanilecek renklerin yanı sıra gördüğünüz gibi mavi ve su yeşili de var. Ben açıkçası bu paleti üstteki 4 renk için aldım. Özellikle de kızıl kahve ve yanındaki haki rengine de bayıldım. Alt sıradan sadece siyahı kullanabilirim belki çok sık olmasa da. Renk vermeleri açısından konuşmak gerekirse hepsinin pigmentasyonu farklı diyebilirim bu konuda bir standart göremedim. Mesela bir diğer beğendiğim renk olan üstteki altın rengi çok fazla renk vermiyor. Üstünden iki kere geçerseniz daha başarılı bir sonuç elde ediyorsunuz. Diğerlerinde böyle bir sorunla karşılaşmadım. Oldukça başarılı buldum hatta sürümlerini.


Denemek için merakımdan flormar'ın karıştırma fırçasını aldım ilerki günlerde onun da  yazısını yazmayı düşünüyorum. Fiyatı şuan için 27 lira, flormardaki bayan bunun tanıtım fiyatı olduğunu bayramdan sonra muhtemelen artacağını söyledi. İçinden 3-4 rengi kullanacak olsam bile fena bir fiyat sayılmaz. Bu tonlardan hoşlanıyorsanız alınmaya değer bir palet olduğunu düşünüyorum.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...