Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Clinique Online Alışverişim

13 Ekim 2013 Pazar

Clinique Online Alışverişim

Günaydın! Bugün sizlerle clinique online alışverişimden bahsedeceğim. Şunu söylemeliyim ki daha önce hiç bu kadar testerlı bir alışverişle karşılaşmamıştım bu yüzden çok memnun kaldım. Alttaki fotoğrafta görebileceğiniz gibi 6 tane ürün var.



Ben sadece sağda gördüğünüz 50 ml olan dramatically different moisturizing gel'i satın aldım 59 liraya. Formülleri yenilendiği için kampanya vardı ve deneme boy tonik ve yüz yıkama jeli hediye olarak geldi. 


 
Yanında gördüğünüz 15 ml'lik ddml da öyle. Bildiğiniz gibi clinique'ten yaptığınız online alışverişlerinizde 2 tester seçme hakkınız var. Çok güzel ürünler vardı, ben hali hazırda kullandığım moisture surge'un deneme boyunu (7ml) ve gözenek küçültücü serum (10 ml) tercih ettim.



Böyle pakette değil de ambalajda olan testerlar bize asıl ürünler hakkında fikir verenler. Bu yüzden clinique'ın testerları artık böyle sunmasını sevdim. Bunları kullanmaya başlamak için elimdekinin bitmesini bekliyorum ve oldukça sabırsızım. İhtiyacınız varsa bir bakın derim bir ürün aldığım halde eve altı ürünün gelmesini çok sevdim ben çünkü. Kargo da bedava! Sevgiler :) 

1 yorum :

  1. Ah birde paketlemeleri hızlı olsa gerçekten çok güzel alışveriş yapılabilecek bir site. 3 gündür siparişim daha hazırlanıp kargoya verilemedi :)

    Deneme boyu tester değilde seyahat boyu tester seçme imkanımızın olması sizin de söylediğiniz gibi ürün hakkında daha fazla bilgi edinip, doğru karar verebilmemizi sağlıyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...