Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: The Balm Nude'tude Palet

4 Eylül 2013 Çarşamba

The Balm Nude'tude Palet

Bugün The Balm'ın en çok sevilen far paletlerinden Nude'tude hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım. En başından söylemem gerekirse hala sahip olmayan varsa ilk indirimde alınacaklar listesine eklesin diyorum. 
Palet 12 renk fardan oluşuyor. Birbirleriyle kombinlenebilecek renkler. Ambalajı ve isimleri benim çok hoşuma gitti.
İçinde hem gündüz hem de gece kullanımına uygun renkler bulunuyor. Farlar simli değil ama sedefliler. İçlerinde güzel ışıltılar var. Serious ve sleek renkleri mat gibi gözükse de yakından bakınca içlerinde ışıltılar var. Bir tek sultry adındaki açık kahverengi mat. Farların renk vermeleri baz kullanmadan bile oldukça iyi. 


 
Benim bu 12 rengin içinde en sevdiğim renk açık ara farkla stand-offish. Bazen sadece bunu sürüp çıktığım bile oluyor diğer renklerle karıştırmaya gerek duymadan. 
Ayrıca selfish ve sophisticated'ın uyumuna da bayılıyorum akşam için. Fotoğraflarla farların altına herhangi bir baz kullanmadım. Parmağımı bir kere sürdükten sonra ortaya çıkan bu. 
Renklerin swatchlarına gelirsek;
Yukarıdan aşağıya doğru; sassy,stubborn,selfish,sophisticated,sexy,serious
Snobby,stand-offish,sultry,seductive,silly,sleek
The balm'dan tek bir palet alınacaksa bu nude'tude olmalıdır diye düşünüyorum

1 yorum :

  1. Güzelmiş benim tek sevmediğim The Balm ın ambalajları :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...