Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Real Techniques Stippling Brush

17 Eylül 2013 Salı

Real Techniques Stippling Brush

Herkese merhaba, sizi son zamanlarımın favori fondöten fırçası stippling brush ile tanıştırmak istiyorum. Zaten bu fırçayı hepimiz biliyoruz ama bir de benden duyun istedim. Hem uygun fiyatıyla hem de performansıyla beni kendine hayran bıraktı.
Şuradaki  yazımda feelunique'ten sipariş verdiğimi söylemiştim aynı zamanda da bir diğer favorim olan expert face brush'ı incelemiştim. Siparişim birkaç gün önce sorunsuz bir şekilde elime ulaştı ve hemen yıkayıp kullanmaya başladım. 




Mac 130 fırçaya benziyor ama onun biraz daha büyüğü. 130 uzun zamandan beri aklımdaydı ama fiyatı sebebiyle bunu denemek istedim bir de ücretsiz gönderim olunca. 
Hem akışkan bir fondöten olan bourjois healthy mix uyguladım hem de kıvamı daha yoğun olan clinique even better uyguladım. İkisinde de çıkardığı sonuç harika. Even better expert face kullanarak maske etkisi yaratırken bununla aldığım sonuç çok doğal oldu. 


Fırça sentetik kıllardan oluşuyor ve oldukça küçük. Yıkaması çok kolay hemen temizleniyor. Tasarımlarını çok sevdiğimi de söylemeden geçemem. Real techniques fırçalarla ilgili tek şikayetim ülkemizde satılmıyor olması. Yurtdışından sipariş verirken acaba gelir mi gelmez mi gümrüğe takılır mı diye içim içimi yiyor. Feelunique'te yaptığınız alışverişlerde herhangi bir takip numarası da verilmediğinden bekleme süreci benim için biraz zor geçti. 
Bunun dışında kusursuz sonuçlar alabildiğiniz bir fırça yalnızca fondöten değil krem allıklar için de uygun olacağını düşünüyorum henüz denemesem de. Ben çok sevdim fırça arayışında olanlara kesinlikle öneririm. 




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...