Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Real Techniques Expert Face Brush

5 Eylül 2013 Perşembe

Real Techniques Expert Face Brush

Bu yazı benim için fazlasıyla gecikmiş bir inceleme yazısı olacak. Çünkü bu fırçaya yaklaşık 1 seneden beri sahibim. Blog yazmaya geçen ay başladığım için ben de yazana kadar çokca yazıldı çizildi tabiki. 1 sene geçmesine rağmen hergün kullandığım fırçalardan biri olduğu için yazmak istedim. Real techniques fırçaları ilk olarak sevgili Görkem Karman'ın blogunda görmüştüm. Onun sorunsuz geldiğini söylemesi üzerine ben de ilk siparişimi verdim ve ilk siparişim expert face brush oldu. Sonra tabi ki devamı geldi :) Alışverişimi cloud10beauty'den yaptım. Gerçekten çok ilgililerdi ve çok yardımcı oldular bana sorularımla ilgili. Ancak dün yine fırça siparişi verdim bu sefer tercihim feelunique oldu. Çünkü hem %10 indirim vardı hem de kargo ücretsizdi. Bir fırça kadar kargo parası verdiğim düşünülürse bana çok mantıklı geldi. 


 
Fırçayı aldığım günden beri kullanıyorum. Ne kadar çok kullandığımı ve yıkadığımı yazısının silinmesinden de görebilirsiniz. Fırça ilk bakışta çok küçük geliyor ilk geldiğinde öyle düşünmüştüm. Bununla nasıl bütün yüzüme birşey sürerim dedim. Ancak denediğimde tek kelimeyle bayıldım. Bütün ürünü yüze çok eşit ve güzel bir şekilde dağıtıyor.

Ben son zamanlarda daha çok bu fırçayı göz altı kapatıcısı sürmek için kullanıyorum. Kapatıcıyı biraz da göz kapağımın üstüne de sürmeyi sevdiğimden göz çukuruna tam oturup harika bir iş çıkarıyor.
Bir fırçam olsun onunla bütün makyajımı yapabileyim diyenlere gözüm kapalı bu fırçayı önerebilirim. 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...