Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Maybelline Rocket Volum'Express Rimel

14 Eylül 2013 Cumartesi

Maybelline Rocket Volum'Express Rimel

Merhaba! Kendinden çokça söz ettiren ve favorilerimden biri olmuş Maybelline Rocket Volum'Express rimel konuğumuz bugün. 

Bir rimelden beklediğim herşey onda var. Kirpikleri tek tek ayırması(özellikle bu konuda çok başarılı),uzatması,dolgunluk vermesi herşeyi bence gayet iyi. Simsiyah, dolgun ve ayrılmış kirpikler elde ediyorsunuz.


Tek sorunu hepimizin bildiği gibi kirpiklerden çok zor çıkması. Bioderma h2o kullanarak kesinlikle tamamen çıkmıyor sanırım yağlı bir ürünle denemekte fayda var. Bu konuda bir öneriniz varsa paylaşırsanız çok sevinirim.

 
Fırçası benim sevdiğim tarzda. Bu tarz fırçaları uzatması ve ayırması açısından daha iyi buluyorum. Şuradaki yazımda da bahsetmiştim.


Yerine göre değişen 15-20 lira arası bir fiyatı var. Ben bir gratis indiriminden 10 liraya kapmıştım. Fiyatına göre bence çok çok iyi. Hatta bu rimel için Benefit they're real'ın drugstore versiyonu bile deniyor. They're real'ı henüz denemedim ama bunu sürdüğüm zamanlar genelde hangi rimel'i kullanıyorsun sorusunu aldım. Sanırım bu da nasıl bir ürün olduğunu gösteriyor öyle değil mi?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...