Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Maybelline Color Tattoo Krem Far-Permanent Taupe

18 Eylül 2013 Çarşamba

Maybelline Color Tattoo Krem Far-Permanent Taupe

Herkese tekrar merhaba! Blogumu açalı 1 ay oldu geçtiğimiz günlerde. Başlarken 20 takipçim olacağını söyleseler bile şaşırırdım. 114 kişi olmuşuz ve bunun için öncelikle hepinize çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız
Bugün maybelline color tattoo krem farlardan permanent taupe rengini inceleyeceğim. İlk çıktıklarında bu rengi bulmak oldukça zor oldu azimle kaç yer gezdim tahmin edemezsiniz. Bu da aynı diğer color tattoolar gibi çok kalıcı. Üstünde 24 saat kalıcı yazsa da o kadar denemedim tabiki ama kullandığım süre içerisinde hiçbir yere kıpırdamadığını söylemeliyim. İçinde biraz kahverengilik var gibi gözükse de sürdüğünüz zaman gri oluyor.





Hem göz makyajının altına baz olarak hem de tek başına kullanabilirsiniz. Ben çoğu zaman tek başına kullanıyorum ve bunun için parmaklarımı kullanıyorum. Sonra da birleşme yerini hafifçe dağıtıyorum ve işte göz makyajım bitti bile :) 
Yanlız diğerlerine göre (özellikle pink gold'a) göre yapısının biraz daha sert olduğunu söylemeliyim. En sevdiğim on and on bronze ama sanırım bunu ikinci sıraya yerleştirebilirim. Sizin favoriniz hangisi?




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...