Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: MaxFactor 2000 Calorie Rimel

27 Eylül 2013 Cuma

MaxFactor 2000 Calorie Rimel

Merhabalar; bugün en sevdiğim rimellerden biri olan MaxFactor 2000 calorie rimel'i inceliyorum. Benim en sevdiğim rimellerimden biriydi bitene kadar. Bitmiş olmasına rağmen belki içinizde merak edenler vardır diye yazmak istedim.






Sevdiğim Yanları:
- Kirpikleri hem çok güzel uzatıyor hem de dolgunlaştırıyor. Bitmeden önce favori rimelimdi hatta kendisi.


-Simsiyah kirpikler elde ediyorsunuz
-Söyledi "dramatic volume"etkisini yaratıyor
-Kalıcı olmasına rağmen gözden kolay çıkıyor. Çıkarmak için gözümü hırpalamama gerek kalmıyor
-Kıl fırçaları daha çok sevmemi sağladı



Sevmediğim yanları:
-Adının 2000 calorie olması. Sonuçta bence kadınların kullanıcağı bir ürün için isim seçimi yanlış. Bu tabiki benim fikrim performansına diyeceğim birşey yok
-Fiyatı. Ancak indirimlerden çok daha ucuza yakalayabilirsiniz

Ben bunu watsons'ın anneler günü indiriminden almıştım ve o zamandan beri de kullandığım bir ürün oldu. Bitirdiğim birkaç ürün oldu yakında bir bitenler yazısı gelebilir. Sevgiler..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...