Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Mac Craving Lipstick

11 Eylül 2013 Çarşamba

Mac Craving Lipstick

Bugün en sevdiğim mac rujum olan craving'den bahsedeceğim. Hakkettiği değeri görememiş rujlardan biri bence mac'de. İsimlerine bayıldığımı söylememe gerek yok sanırım. 
Bundan birkaç ay önce mac'e captive alma düşüncesiyle girmiştim. Bayadır aklımdaydı. Sonra plumful'u gördüm onu daha çok beğendim ama çok az renk verip pek kalıcı olmaması hoşuma gitmedi. Ordaki mua bana craving'i önerdi. Hem plumful'un daha kalıcısı hem de captive'den daha kullanılabilir olduğunu söyledi.


Dener denemez aşık oldum. Yapısı mac'de en sevdiğim yapı olan amplified. Yani çok renk veren, opak ve uzun süre kalıcı. Mac bu rengi internet sitesinde "mürdüm patlaması" olarak tanımlamış. Daha iyi anlatılamazdı çünkü bu tam bir plum rengi. Ben dayanamayıp yazın aldım ama sonbahar ve kışta favorim olacak bir ürün. Genelde koyu ruj insanı değilimdir ama böyle renkler görünce dayanamıyorum.


 Siz nasıl buldunuz?


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...