Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Loreal Lumi Magique Aydınlatıcı

16 Eylül 2013 Pazartesi

Loreal Lumi Magique Aydınlatıcı

Herkese günaydın :) Siz bunu okurken ben yeni dönemin ilk dersine gidiyor olacağım.  Artık hergün yazamayacağımdan küçük bir boşluk bulmuşken yazmak istedim. Bugün büyük bir hevesle alıp hiç memnun kalmadığım, bitsin diye gözünün içine baktığım bir üründen bahsedeceğim. Loreal lumi magique aydınlatıcı kalem. 



Bembeyaz değil ama aydınlık gözaltları hep hoşuma gitmiştir. İlk çıktığı zaman denemek için aldım ama almasaydım da olurmuş.


Bir kere şunu anlamıyorum. Aydınlatıcının kraliçesi ysl touche eclat'tır. Sen neden gidip de onun neredeyse dış ambalajını birebir kopyalarsın? Bunu diaderminede de görmüştüm.
Konumuza dönecek olursak; bu aydınlatıcının birkaç rengi mevcut yani ten renginize göre seçebilirsiniz.


Şuan iyi bir yanını bulmak için kendimi zorluyorum ama bulamıyorum. Aydınlık bir görüntü o an veriyormuş gibi olsa da kısa süre sonra kayboluyor ve çizgilere çok doluyor! Resmen yaşlandırdı beni kullandığım zamanlarda. Kalıcılık da aynı 
şekilde aydınlatması gibi. 


40 lira gibi bir fiyatı var ama bence 10 lira vermeye bile değmez benim açımdan. Üstüne biraz daha koyup çok daha iyi aydınlatıcılar alabilirsiniz. Eminim ki içinizde çok severek kullananlar da vardır ama benim bir daha almayacağım ürünler arasında yerini aldı.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...