Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Essence Me&My Ice Cream-Cream Blush

29 Eylül 2013 Pazar

Essence Me&My Ice Cream-Cream Blush

Herkese günaydın! Bu aralar MAC ağırlıklı olmak üzere baya bir kozmetik alışverişi yaptım. Onlara geçmeden önce bugün beni çok şaşırtan bir ürün hakkında konuşmak istiyorum. Açık konuşmak gerekirse aslında essence ürünlerine bayılan biri değilim ama bu ara beni şaşırtmaya devam ediyor. Me&My Icecream koleksiyonu yanlış hatırlamıyorsam 1,5 2 ay önce çıkmıştı. O zaman pek ilgimi çekmemişlerdi ama sonra bloglarda bu krem allığın muhteşem olduğuna dair yazılar okumaya başladım. Elimde gerçekten çok fazla ürün birikmeye başladı bu yüzden almamak için uzun süre direndim. Geçen hafta almaya karar verdiğimdeyse koleksiyonun kalktığını görünce baya üzüldüğümü söyleyebilirim. En sonunda internetten aldım daha fazla dayanamayıp. Diyebileceğim ilk şey bu kadar güzel olduğunu bilsem bir tane daha alırdım.






Önce renginden başlayalım. Kabında turuncumsu gibi gözükse de gördüğünüz gibi elime sürdüğümde pembe oldu. Yanakta da aynen bu şekilde gözüküyor. Çok canlı bir görünüm veriyor.
Yapısı ise yumuşacık. Doğru nasıl ifade edebilirim bilmiyorum ama parmağınız üstünde resmen kayıyor. Parmakları kullanarak uygulayabileceğiniz gibi benim gibi duo fibre bir fırça kullanarak da uygulayabilirsiniz. Onun da yazısını şuraya bırakıyorum.

Küçücük paketiyle de beni kendine hayran bıraktı. Gün içinde ufak makyaj çantasında taşımak için çok ideal. Kısacası diyeceğim şu ki eğer hala herhangi bir gratiste bulabiliyorsanız kaçırmayın. Eğer bulamıyorsanız da benim başvurduğum yönteme başvurabilirsiniz. Sevgiler..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...