Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Effaclar Duo-Övüldüğü Kadar Var mı?

3 Eylül 2013 Salı

Effaclar Duo-Övüldüğü Kadar Var mı?


Herkese merhaba. Bugün neredeyse herkesin bildiği, çok yazılıp çizilen bir kremden bahsedeceğim. La roche posay effaclar duo karma ve yağlı ciltlere önerilen bir krem. 
Cilt bakım ürünleri etkisini zamanla gösteren ürünlerdir bu yüzden 1 hafta kullanıp bir mucize beklememeliyiz. Bu krem de aynen öyle. Etkisi ancak 1 aydan sonra göstermeye başlıyor.

Gelelim benim yorumlarıma. Effaclar duo'yu geçen sene bu zamanlarda kullanmaya başladım bu benim ikincisi.


 Çok ciddi sivilce problemim yoktu ama alnımda biri gitse ardından iki gün sonra yenisi geliyordu. Effaclar duo cildi mikro peeling düzeyinde soyarak yenilemeyi vaad ediyor. Bu yüzden eczacı bana sadece akşam kullanılması gerektiğini söyledi. Çoğu zaman makyajın altına da kullandım ve bir sorunla karşılaşmadım. Bir süre sonra alnımın düzelmeye başladığını farkettim düzenli kullanımla beraber. Cildi yağlandırmıyor hatta matlaştırıyor. Nemlendirmesinin bana çok yeterli gelmediğini söylemeliyim. Cildim düzeldiğinden artık daha çok nem veren bir başka markanın ürününe geçtim. Bir de şunu söylemeliyim ki çıkacak sivilceleri çok engellemiyor. Ancak hemen yok olmasını sağlıyor. Lokal olarak uygularsanız bile etkisini görebilirsiniz.
Genel olarak memnun kaldığım bir ürün oldu. Ufak tefek sivilceleriniz varsa biri gidiyor biri geliyor diyorsanız denemeye deger bir ürün. Ancak ciddi akne problemleriniz varsa muhtemelen hafif kalacaktır. 
Bu ürünü deneyeniniz varsa sizin üzerinizdeki etkilerini paylaşırsanız çok sevinirim :) 

1 yorum :

  1. Sapsade ama dolu dolu bir blog :) Çok sevdim, bana da beklerim :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...