Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Dibini Gördüğüm Ürünler

12 Eylül 2013 Perşembe

Dibini Gördüğüm Ürünler

Herkese günaydın! Bugün uzun zamandır benimle olan ve dibini gördüğüm ürünlerden bahsedeceğim. Yabancı bloglarda "products I've hit the pan on" başlığıyla paylaşılıyor. Ben de ara ara bunu yapmaya karar verdim ancak çok sık bu gerçekleşmediğinden aralarında baya süre olacak gibi. Fondöten ve kapatıcı dışında pek ürün bitiremem genelde. O yüzden bu nadir gerçekleşen durumun keyfini çıkartıyorum. 



1-Mac Sunbasque Allık
Bu benim ilk mac ürünüm o yüzden yeri farklı. Alalı 3 sene olmuştur sanırım. Bir zamanlar deli gibi kullandım ama bu aralar pek elim gitmiyor. Pembeleri kendime daha çok yakıştırıyorum.

 

2-Clinique Almost Powder
Bu pudra da benim ilk pudramdır. İlk makyaj ürünlerim cliniquetendi hatta. Benim ikincisi, ilkini kullanıp bitirmiştim. O zamanlar herşeyden bir tane olsa yetiyordu. Biri bitmeden yenisini almıyordum. Şimdi durum baya farklı, hiçbirşey bitmiyor:) Severek kullandığım bir üründü ama renginin bana biraz koyu geldiğini düşünüyorum artık. Yine de bitirmek için kullanabilirim

3- Estee Lauder Illuminating Face Powder
2 seneden fazladır bende. İsmi pudra ama ben bunu allık olarak kullandım. Önceleri herşeyden bir tane olduğundan bunun da dibini görmüşüm. Çok tatlı bir pembe. Dudakları koyu tuttuğum zaman kullanıyorum

4- Blistex MedPlus
Aldığım günden beri istisnasız hergün kullandım. Dudaklarım çatlamaya çok müsait olduğundan nereye gitsem benimle. Dudakları tedavi etmesi çok iyi

Bu ürünlerin hepsi ilerleyen günlerde detaylı olarak burada olacak.
Sevgiler

2 yorum :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...