Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Clinique Moisture Surge Nemlendirici

20 Eylül 2013 Cuma

Clinique Moisture Surge Nemlendirici

Haftanın son gününden herkese merhaba. Cilt bakım ürünlerinde clinique'e çok güvenirim ve bu yüzden birkaç cilt bakımı ürününe sahibim. Moisture surge benim çok fazla beklentiyle almadığım bir nemlendiriciydi aslında. Çünkü karma bir cilde sahibim herhangi bir nemlendirici de işimi görür diye düşünürdüm. Kısa süreli kullanımda aslında uzun bir zamandır yanıldığımı farkettim.Jel kıvamında bir ürün. 







İnternet sitesinde tüm cilt tipleri için uygun dese de karma ve yağlı ciltlerin daha çok memnun kalacağından eminim çünkü kuru ve kuru karma ciltlere nemlendirmesinin yeterli gelmeyeceğini düşünüyorum. Moisture surge intense kuru ciltliyseniz size daha çok hitap edecektir. Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum ve kullandığım süre içerisinde yüzümde hiç sivilce çıkmadı ki bu uzun zamandır görmediğim birşeydi. Yüzümün gerçekten neme doyduğunu hissediyorum kullandığım zamanlarda. Denemek için 30 ml'lik ürünü clinique online'dan 49 liraya aldım. Bunun bir büyük boyu ise 129 lira. Artık alacağım zaman online olarak almayı tercih ediyorum çünkü testerlar ve arada yaptıkları kampanyalarla daha cazip geliyor bana. Clinique bir kez daha beni şaşırtmadı ve yine çok memnun kaldım.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...