Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Bourjois Healthy Mix Fondöten

10 Eylül 2013 Salı

Bourjois Healthy Mix Fondöten

Sizi son zamanlarımın favorisiyle tanıştırayim;bourjois healthy mix fondöten. Neden denemekte bu kadar geç kalmışım hiç bilmiyorum. Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. Ne zaman makyaj yapmam gerekse bunu kullandım o arada başka fondöten de almama rağmen. Elim bu ay bundan başkasına gitmedi ve uzun bir süre de böyle devam edecek gibi gözüküyor. 
Peki ben bu fondöteni neden bu kadar sevdim?
-Hafif yapılı bir ürün yüzünüzde maske etkisi yaratmıyor
-Hafif yapılı olmasına rağmen kapatıcılığı bana yetti. Orta kapatıcılıkta bir ürün
-Sarı alttonlu.( Bunu beğenip beğenmemek herkese göre değişir ama drugstore fondötenlerde sarı altton bulmak çölde kutup ayısıyla karşılaşmak gibi)
-Pompalı olması büyük avantaj kullanım kolaylığı sağlıyor
-Yüze sağlıklı bir ışıltı veriyor. Ancak ben yine de gün içinde parlamak istemediğimden t bölgesinden hafifçe pudrayla geçiyorum. 
-Tam rengimi buldum. Bendeki 52 numara



Eksi yönleri yok mu derseniz;
-Renk skalası çok geniş değil. 51 numarası en açık olan ama çok açık tenliyseniz bu bile size koyu gelecektir.
-Fiyatını bir drugstore ürünü olarak fazla buluyorum. Tabiki bu da kişiden kişiye göre değişir. Ancak 60 lira vermek bana fazla geldi. Fondöten evet çok iyi bu yüzden bunu görmezden gelebilirim sanırım. İngilterede yarı fiyatına satıldığını hatırlatmak istedim yine de. 


Bu arada eğer bu fondöteni seviyorsanız veya denemek istiyorsanız bu ay watsonslarda %25 indirimde. Ben çok sevdim ve vazgeçemeyeceklerim arasında yerini aldı bile.



7 yorum :

  1. rimmel wake me up fondotenin 200 numarası sarı alt tonlu..

    benim ten rengime ornek verirsek ben de bourjois Healthy Mix Fondötenin 53 numarasını kullanıyorum.. bazen tester olmuyor rimmel wake me up fondotenin o yuzden yazmak istedim sana kolaylık olması acısından :)

    http://lifewithhk.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. bu arada bu fondotenle ilgili ben de bir seyler yazmıstım, daha fazla bilgi almak isteyen ve 53 numaralı rengiyle yaptıgım makyajı gormek isteyen olur diye linkini ekliyorum :) :

    http://lifewithhk.blogspot.com.tr/2014/03/bourjois-healthy-mix-fondoten-yorumlarm.html

    YanıtlaSil
  3. fondöteni fırçaylamı kullanıyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bende 51 numarasını kullanıyorum koyu oluyo tenime o yüzden sordum

      Sil
    2. Koyu geliyorsa çok açık tenlisiniz demek ki :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...