Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: The Balm Instain Houndstooth Allık

28 Ağustos 2013 Çarşamba

The Balm Instain Houndstooth Allık

The balm'ın allıklarını sevmeyen yoktur. Hem Amerika'da satıldığından bile ucuza satılması (bunu söylüyorum çünkü genelde burda fiyatları 2 katına çıkarmayı çok severler), hem de çok kaliteli olmasıyla bütün makyajseverlerin çantasında mutlaka bir tane de olsa vardır
Bugün ülkemize yeni gelen instain serisinden houndstooth'u tanıtacağım. Herzamanki gibi ambalajları çok şık bundan bahsetmeme gerek yok sanırım.

Renk olaraksa içinde lilalık bulunan koyu bir pembe diyebilirim. Boyut olarak önceki seriden daha küçükler.

 Öncekiler 8,5 ,9 gramken bu 4,5. Bu benim daha çok hoşuma  gitti çünkü henüz hiçbir allığı bitirebilmiş değilim. Belki bu bir ilk olur. 
Kalıcılık açısından yine mükemmel. Ancak dağıtması biraz zor bir allık. Yumuşak ve sık kıllı bir fırçayla uygulanmalı. İyi dağıtılmazsa çok yapay bir görüntü oluşturabilir.
Ben yeni seriyi çok beğendim özellikle pinstripe rengini de almak istiyorum. Bir indirime daha denk gelirsem kesinlikle kaçırmam. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...