Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: The Balm Allıklar

16 Ağustos 2013 Cuma

The Balm Allıklar

Herkese merhaba. Bugün herkesin severek kullandığı the balm allıklardan frat boy ve down boydan bahsedeceğim. The balm allıkların yeni serisi olan instain de geçtiğimiz haftalarda ülkemize geldi ancak ben bu iki favorimden vazgeçemediğimden ve neredeyse günlük makyajlarda hep ikisine elim gittiğinden sizlerle de paylaşmak istedim.

Edit:The Balm'ın sonradan edindiğim bir diğer allığı olan houndstooth'un yazısı da burada



Bahsedeceğim ilk allık hayatımın pembesi olarak nitelendirebileceğim down boy. Pembenin en sevdiğim tonu ve biraz soğuk bir pembe.


 Genelde bir allık alınacaksa herkese ilk tavsiye ettiğim bu oluyor. Çünkü her tene yakışabileceğini düşünüyorum. Fırçayı bir kere değdirmek yeterli oluyor çünkü bildiğiniz gibi bu allıklar çok pigmentli. Siz yanağınızdan silene kadar orada kalıyor.


Down boy 9,9 gr. Hergün kullansanız bile kolay kolay bitecek bir allık değil. Ben uzun zamandır kullanıyorum ve daha henüz en ufak bir çökme bile yaşamadım. 

Bahsedeceğim ikinci allık aslında benim ilk the balm ürünüm olan frat boy. O zamanlar neredeyse hiç düzgün makyaj malzemem yokken almıştım ve iyi ki de almışım diyorum. Down boy gibi bu da her tene yakışacağını düşündüğüm nadir allıklardan biri. Down boy pembeyken bu içinde şeftalilik de olan bir pembe.


Frat boy daha tebeşirimsi bir yapıda gibi geldi bana. Uzun zamandır kullandığımdan da ortasında çok da hafif olsa bir çökme görebiliyorum. Frat boy ise 8,5 gr. Mac allıkların 6 gr olduğunu hatırlatmak istiyorum. Fiyat performans açısından gözümde bu daha pahalı markaların önüne geçiyor


Frat Boy ve Down Boy karşılaştırması

Dediğim gibi ikisi temelde prmbe allık olarak gözükse de aslında birbirlerinden oldukça farklılar ve ikisi de herkeste olmasını gerektiğini düşündüğüm çok kullanışlı allılar. Gratislerde 27 tl'ye bulabilirsiniz. 




E

1 yorum :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...