Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Rimmel London Kate Moss Rujlar

23 Ağustos 2013 Cuma

Rimmel London Kate Moss Rujlar


Rimmel London'ın Kate Moss işbirliğiyle çıkardığı rujlar ilk çıktığından beri oldukça ilgi gördü ve görmeye de devam etmekte. Bunun sebebi şüphesiz ki hem yapı hem de renk açısından oldukça iyi olmaları. Hatta beklediğimden de iyi diyebilirim. İki farklı seri olarak çıktılar. Siyah kapaklı olanlar dudakları daha çok nemlendirirken kırmızı olanlar daha mat yapıda. Siyah olanların yapısını mac'in amplified serisine benzettim. 
Elimde bu rujlardan üç adet var. Aslında beşti ancak 07 numarayı annem çok beğendiğinden ona verdim ve 16 numarayı dudağımla bir türlü bütünleşemediğinden atmak zorunda kaldım.



İlk olarak en sevdiğimle başlamak istiyorum. 03 numara. Tam bir nude, dudakları kurutmuyor ve nemlendiriyor. Hangi ruju süreceğime karar veremediğimde genelde elim buna gidiyor.



İkincisi ise 01. Tam bir kırmızı. Bu benim bu seriden aldığım ilk rujum. Çok fazla kırmızı ruj geçmişim yok sıklıkla kullanmayı tercih etmediğimden. Elimde bulunsun diye alıp sonradan bayıldığım bir ruj oldu kendisi. 


Üçüncüsü ise 107 numara. Diğerlerine göre dudakları biraz kurutuyor.Koyu olduğundan öncesinde peeling yapmakta fayda var. Bu ruj kate moss'un da reklamlarda kullandığı ruj olduğundan ilk geldiğinde yok sattı. Kaç yeri dolaştım bunu bulmak için bir bilseniz. Çok sürdün mü diye soracak olursanız hayır sürmedim çünkü çok iddialı bir renk. Yine elimde bulunsun diye almıştım. Ancak mac'in diva rujuyla nerdeyse tamamen aynı ve bu yüzden bir alternatif olabilir diye düşünüyorum. 



Ben kate rujları çok sevdim ve denemek istediğim birkaç renk daha var. En kısa zamanda onları da edinmeyi düşünüyorum.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...