Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Rimmel London Fondotenlerinin İncelemesi

17 Ağustos 2013 Cumartesi

Rimmel London Fondotenlerinin İncelemesi



Herkese tekrar merhaba :) Başlıktan da anlaşıldığı üzere bugün sizlere elimde bulunan Rimmel London markasının 2 adet fondoteninin incelemesini yapacağım. Uygun fiyatlı ve iyi performanslı fondoten arayışı içinde olanlara bu yazımın yardımcı olacağını düşünüyorum. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki ben tam bir fondoten delisiyim. Elimde kullandıklarım olmasına rağmen sırf denemek için bile alabilirim. Rimmel London'ın yanlış bilmiyorsam dört adet farklı fondoteni mevcut. Lasting finish 25 hour, match perfection, stay matte ve wake me up. Ancak wake me up şuan ülkemizde yok. Keşke onu da getirseler çünkü yabancı bloglarda bu ürün hakkında çok güzel şeyler okudum ve merak ediyorum.Ben bugun lasting finish ve match perfection'ı inceleyeceğim



İlk olarak lasting finish serisi ile başlayalım. 


Bu benim ilk rimmel london fondotenim. 30 ml ve içinde spf yok. Flaşlı çekimlerde kullanılabilir bu özelliği sayesinde. Bendeki rengi en açık rengi olan 100 ivory. Referans olması açısından mac'de rengim nc20. Yani bu fondotenin renk skalası oldukça az. Benden daha açık tenliyseniz cildinizle rengi bütünleşecek olanı bulamayacaksınız bu seride büyük ihtimalle.




 Fondotenin yapısına gelecek olursak yapısından tatmin olduğumu söyleyebilirim. Oldukça kapatıcı ancak ciltte maske varmış etkisi yaratmıyor. Ürün mat değilglowy dediğimiz bir bitişe sahip. Benim cildim karma olduğundan üstünden sabitleyici pudrayla geçiyorum ve pek bir sorun yaratmıyor. Ancak yine de kuru cilde sahip olanların daha çok memnun kalacağını düşünüyorum. Cildi oldukça nemlendiriyor çünkü. Bu özelliğide bir artı. Fiyatının 15-16 lira civarında olması lazım. Hele ki indirime denk geldiyseniz mutlaka alın deneyin derim.

İnceleyeceğim ikinci fondoten match perfection serisinin fondoteni. Bundaki rengim ise 200 soft beige. İlk önce yine diğer fondotendeki gibi 100 rengini denedim ama o oldukça açık. Yani iki serinin renklerinin arasında oldukça fark var. Bunun renk skalası daha geniş ve daha çok kişiye hitap edebilir bu özelliğiyle. Bunu watsons'ın bayram indiriminde almıştım ve 9.90 gibi komik bir fiyatı vardı indirimle beraber. Tabi ki bunu kaçıramazdım. 




Yapısı lasting finish'e göre daha hafif ve bence günlük kullanıma daha uygun. Bu ürün de 30 ml ve spf 18 içeriyor. Yağlı ciltlerin çok sevmeyeceğini düşünüyorum. Mat bir bitişi yok ve sürdükten birkac saat sonra çok parlama yapmaya müsait. Kuru ve normal ciltlerin bayılacağına ise eminim. Yağlı ciltlere stay matte'i önerebilirim. Hafif ve cilde nefes aldıran bir fondoten. Pompalı oluşunu da sevdim kullanım kolaylığı sağlıyor. Diğerinin böyle bir özelliği olmadığı için çoğu zaman fazla ürün alıyorum ve malesef ziyan oluyor. 

Sağdaki lasting finish 100, soldaki mp 200

Rimmel London ürünlerini genel olarak seviyorum. Uygun fiyatlılar ve ürünleri de kaliteli. Daha ne olsun:) Rimmel London ürünlerini watsonslarda bulabilirsiniz
Bir dahaki yazıda görüşmek üzere

Yarının yazısı: Mac Creme Cup lipstick

Twitter: ecegucel
Instagram: ecegucel








2 yorum :

  1. sanırım 200 benım rengım ındırımde almalıyım :)

    YanıtlaSil
  2. Ben,m bloğuma da beklerim :) http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...