Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Nars Angelika Allık

22 Ağustos 2013 Perşembe

Nars Angelika Allık


Bugün sizlere favori allığımı tanıtacağım. Nars allıkların ününü artık duymayan bilmeyen yoktur. Makyajla ilgilenen her insanın koleksiyonunda olması gerekenlerdendir hatta bence. Peki bu allıklar neden bu kadar meşhur? 
Bu sorunun cevabı aslında çok basit o da hiçbir yerde eşi benzeri görülmemiş renklerde olmaları. Tabi yaratıcı isimlerini de göz önünde bulundurmazsak olmaz. Nars allıkların en ünlüleri şüphesiz ki dünyada her birkaç saniyede bir satan orgasm ve superorgasm. 
Ben bugün sizlere bunlardan ayrı olarak Angelika'yı tanıtacağım. Nars bu allığı "cotton candy pink with gold and silver sparkle" olarak tanımlamış. Bu kadar doğru tanımlanabilirdi çünkü bu bildiğimiz şeker pembesi.


İçindeki ışıltıları, simleri fotoğraflardan da görebilirsiniz ancak bunlar yanağa olduğu gibi geçmiyor. Bu yüzden simler sizi korkutmasın.



Çok pigmentli bir allık olduğundan dikkatli uygulamak gerek  ve aynı zamanda sık kıllı bir fırça kullanmaktan kaçınmak gerek. Ben en iyi sonucu real techniques'in blush brush'ıyla elde ettim. Onun da yazısı ilerleyen günlerde gelecek. 
Bu allığın nedense açık tenlilerde daha güzel durduğunu düşünüyorum. Daha çok canlılık katıyor. Hatta ölüyü bile diriltir diyorum bazen ben verdiği o canlılıkla. 


Allığın herşeyi çok güzel ama eksi yönü yok mu diye soracak olursanız evet var. O da 78 tl'lik fiyatı. Gramaj olarak 4,8 . Yani the balm'ın 9 gr'lık allıklarını düşününce bitirmesi daha kolay. Henüz bunca zamandır fondotenlerden ve kapatıcılardan başka birşey bitirememiş biri olarak bu da bana daha uzun bir süre gider gibi.
Siz nasıl buldunuz?



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...