Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Mac Studio Fix Pudra İncelemesi

15 Ağustos 2013 Perşembe

Mac Studio Fix Pudra İncelemesi

Öncelikle herkese merhaba :) Uzun zamandır blog yazmayı düşünüyordum ama bir türlü kendimde o cesareti bulamamıştım. Biraz önce şuan yapmalıyım dedi içimden bir ses ve işte burdayım. İlk post'um olarak en sevdiğim ürünü yazmalıyım diye düşündüm. Bu yüzden bugünün konuğu Mac'in studio fix pudrası olacak.


Bu ürünü artık görmeyen bilmeyen kalmamıştır ama en sevdiğim makyaj malzemem olduğu için bir de benden dinleyin istedim. Bu ürünü sevmemin nedeni hem pudra hem de fondoten olarak kullanılabiliyor olması. İstersem son dokunuş olarak makyajımı sabitlemesi için kullanıyorum. Acelem varsa da kabuki tarzında bir fırçayla hızlıca bütün yüzüme uyguluyorum. Beni çeken de sanırım bu pratikliği ve verdiğimiz parayı sonuna kadar haketmesi.


 






Sabitleme amacı ile kullanılan pudralara göre yoğun bir yapısı var. O yüzden çok kapatıcı fondotenlerin üzerine uygulanmamalı diye düşünüyorum. En güzel sonucu bb koremin üstüne uyguladıktan sonra aldım. 



Benim rengim NC30. Bunu geçen yaz bitiminde aldığım için şuan bana yarım ton kadar koyu. Ancak bir fondotenin veya bb kremin üstüne sabitleme amacıyla kullandığımda bir sorunla karşılaşmadım. 



Maclerden 76 tl'ye edinebilirsiniz. Siz bu ürünü denediniz mi? Hakkında neler düşünüyorsunuz bilmek isterim
Bir dahaki yazımda görüşmek üzere :) 

2 yorum :

  1. bende şuan ilk blogumu yazıyorum çok heyecanlıyım :)

    YanıtlaSil
  2. bende şuan ilk blogumu yazıyorum çok heyecanlıyım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...