Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Mac Creme Cup Lipstick

18 Ağustos 2013 Pazar

Mac Creme Cup Lipstick


Bugünün yazısı en sevdiğim pembe ruj olan Mac'in Creme Cup adlı rujuna ait. Neden seviyorum diye soracak olursanız günlük kullanıma çok uygun olması derim. 
Ben genelde makyajda yanaklarda ve dudaklarda pembenin tonlarını tercih ederim. Kendime şeftalileri ve daha koyularını pek yakıştıramıyorum.



Tekrar rujumuza dönecek olursak Creme Cup Mac'in cremesheen bitişli rujlarından. Daha açıklayıcı olmak adına bu cremesheen finish denilen konudan biraz bahsetmek istiyorum.


 Creme Cup'ın da dahil olduğu cremesheen bitiş dudakları nemlendirme özelliğine sahip. Tamamen opak denemez. Kalıcılıkları fena değil 2 saat kadar dayanabiliyor. Bu bitişteki rujlar doğal tonlarda bu yüzden de buna sahip rujlar mac'in en çok satan rujları arasında. Bunlara Shy Girl, Crème d’ Nude ve Lickable'ı örnek gösterebilirim.
Creme Cup'a dönecek olursak bitirmeye yaklaştığım ilk rujum diyebilirim. Ne kadar sevdiğimi siz anlayın. Nude tonlara yakın olduğundan ve çok yumuşak bir renk olduğundan koyu renk göz makyajlarıyla kullanıma uygun. 


Sizin için ruju iki farklı ışıkta fotoğrafladım. Bunlar üzerinden iki kere geçilmiş hali. Daha doğal daha hafif pembe bir görüntü elde etmek istiyorsanız küçük pıt pıt hareketlerle de uygulayabilirsiniz



Bütün mac rujlardaki gibi bu da vanilyamsı bir kokuya sahip. Makyaj ürünlerinde kokuya karşı hassasımdır ama buna bayılıyorum. 
 Mac'ten sadece bir ruj alınacaksa bu kesinlikle Creme Cup olmalıdır diye düşünüyorum. 
Mac rujları mağazalarında ve mac online'da 49 tl'ye bulabilirsiniz
Sevgiler 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...