Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Clinique High Impact Extreme Volume Mascara

20 Ağustos 2013 Salı

Clinique High Impact Extreme Volume Mascara



Bugün yazıma sizlere teşekkür ederek başlamak istiyorum. Blog'u açalı 4-5 gün oldu ama simdiden 39 izleyicim olmuş. En azından artık kendi kendime konuşuyorum gibi hissetmiyorum. Her birinize çok teşekkür ederim bu yüzden! :) 
Bugün yazım Clinique High Impact Extreme Volume Mascara ile ilgili olacak.


Clinique'in high impact rimelini denemiştim ve sadece uzunluk verme konusunda başarılı olduğundan bana pek hitap etmemişti. Ancak buna tek kelimeyle bayıldım. 10 ml'lik bir ürün. Hem dolgunluk veriyor hem de uzatıyor. Hatta hiç bu kadar dolgunlaştıran bir rimel kullanmamıştım. 



Kuruması biraz zaman alsa da kuruduktan sonra hiçbir şekilde akma yapmıyor. Ben çok dalgınımdır gözümde makyaj olduğunu unutup gözlerimi kaşırım çoğu zaman. Benim bu zulmüme bile dayandı siz düşünün. 
Fırçası aynı Benefit They're Real ve Maybelline'in Rocket Volume rimelinin fırçasına benziyor. Bu tarz fırçaları kirpikleri tek tek ayırması ve dolgunluk vermesi açısından daha başarılı buluyorum. 


Ambalajının ve  dizaynının da çok şık olduğunu söylemeden geçemeyeceğim
Bu rimeli clinique satış noktalarında ve clinique online'da 69 tl'ye bulabilirsiniz.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...